Techncial Support Professional

Arbetsbeskrivning

Stream International Nordic AB erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att outsourca delar av sin verksamhet. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support. Eftersom Streams kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna så tillhandahåller vi support på danska, finska, norska och svenska. Som Technical Support Agent utgör Du en länk i kedjan mellan Stream och våra kunder och blir specialiserad på en viss produkt eller grupp av produkter. Som representant för någon av våra klienter, tillhandahåller du kompetent användarstöd för kunder som efterfrågar olika slags teknisk service, produktinformation eller assistans med installationer och användning av hård- och mjukvara. Denna support ges huvudsakligen per telefon, men support via e-mail förekommer också. Vi kan erbjuda dig: - En ung och dynamisk organisation. - Tre veckors utbildning i specifika klientprodukter, kundhantering, felsökning, problemlösning m.m. - Utvecklingsmöjligheter och vidareutbildning. - Sociala aktiviteter som t.ex. fotbollsturneringar, företagsfester m.m. - Friskvårdsprogram som inkluderar årligt friskvårdsbidrag, avtal med gym etc. Kan du erbjuda oss: - Flytande kunskaper i svenska, danska och/eller norska? - Goda kunskaper i engelska? - Goda hårdvarukunskaper? - Goda sociala och kommunikativa färdigheter? - Erfarenhet från kundtjänst?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stream
  • 8 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 20 november 2007
  • Ansök senast: 20 december 2007

Besöksadress

Rönnowsgatan 8
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010