Technical Solution Responsible

Arbetsbeskrivning

Är du redo att anta utmaningen som TSR, Technical Solution Responsible?

Application Operation Online söker nu en TSR med övergripande ansvar för Infrastruktur & Operations-leveranser inom H&M:s onlineverksamhet.

H&M är ett av världens största modeföretag och en spännande plats för en karriär inom IT. Med fler butiker och nya marknader varje år växer vi konstant. Vilket betyder att vi alltid söker nya stjärnor till vårt team!

Ta steget in i en dynamisk och snabbt växande miljö där du som TSR har en nyckelroll inom vår applikationsdrift. Vi erbjuder ett jobb där varje dag är ett äventyr, där bara du sätter gränserna för dina karriärmöjligheter och där din personliga utveckling är lika viktig som vår verksamhet.

Som TSR inom Application Online kommer du att arbeta inom ett mycket spännande, utmanande och dynamiskt område med ansvar för tjänsteleveranser som stödjer vår kärnverksamhet. Onlineområdet växer och expanderar snabbt och karaktäriseras av ett nära samarbete med affärssidan i syfte att skapa den bästa digitala kundupplevelsen.

Vi ser att du är en naturlig och förtroendeingivande ledare som motiveras av ansvar. Du har förmågan att ha en helhetssyn och kan också gå in på detalj nivå när det behövs. Att kunna identifiera och fokusera på de viktigaste områdena och uppgifterna är naturligt för dig. Du har förmågan att arbeta och fokusera på dagsaktuella samt framtida utmaningar och möjligheter. Ditt arbetssätt präglas av entreprenörskap och du är intresserad av att utforska nya möjligheter och lösningar när dessa uppstår.

Dina ansvarsområden

Som TSR på H&M tar du stort ansvar och har otroligt kul.

Din roll består bland annat av att:

- Ansvara för alla aspekter av I & O-leveransen inom delar av Onlineområdet
- Planera och prioritera leveranser
- Driva kontinuerligt förbättringsarbete för vår service internt och tillsammans med leverantörer
- Delta i upphandlingar gentemot leverantörer
- Samarbeta med alla IT divisioner och affärssidan vid behov
- Upprätta, tillämpa, integrera och förbättra processer som behövs för leverans av tjänster
- Säkerställa att nya eller förändrade tjänster kan sättas i produktion
- Uppföljning av den dagliga verksamheten och regelbunden rapportering till OAR, Operation Area Responsible och övriga intressenter inom leveranssituationen.



Din kompetens
Precis som alla H&M:s medarbetare är du en social, öppen, kommunikativ, försäljningsinriktad och ambitiös lagspelare med stark drivkraft och en positiv inställning.

Dessutom har du dessa kunskaper och erfarenheter:

- Erfarenhet av att driva och hantera IT leveranser, företrädesvis inom Infrastruktur & Operation
- Är service minded och med ett konstant kundfokus
- God förmåga att kunna kommunicera och prioritera
- God kompetens att förstå nya krav och deras inverkan på befintliga tjänster
- Erfarenhet av att managera externa tjänsteleveranser
- Erfarenhet och kunskap om ITIL, ITSM och DevOps
- Det är meriterande med erfarenhet från Kundservice, Contact Center eller betallösningar inom e-handel


Låter det intressant? Här är din chans för en karriär utöver det vanliga!

För frågor kontakta Fredrik Skild fredrik.skild@hm.com eller Björn Lindholm bjorn.lindholm@hm.com

Skicka CV och personligt brev senast 12 april 2015.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H&M IT-AVDELNING STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 23 mars 2015

Besöksadress

ÅRSTAÄNGSVÄGEN 13
STOCKHOLM

Postadress

None
STOCKHOLM, 10638

Liknande jobb


17 maj 2024

9 april 2024