Technical Support Professional

Arbetsbeskrivning

Stream International Nordic AB erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden.Våra kunder är högteknologiska företag som valt att outsourca delar av sin verksamhet. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support.Eftersom Streams kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna så tillhandahåller vi support på danska, finska, norska och svenska. Vi söker dansk, -finsk, -norsk och/eller svensktalande personer som är intresserade av att arbeta med inriktning både mot teknik och kundservice.Som Technical Support Agent utgör du en länk i kedjan mellan Stream och våra kunder och blir specialiserad på en viss produkt eller grupp av produkter.Vi tillhandahåller intern utbildning på de produkter du ska ge support på. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a att bestå i att logga alla förfrågningar från kund, lösa deras problem, återföra alla nya kunskaper till teamet och tillsammans med dina kollegor arbeta mot de uppsatt mål som finns. Kvalifikationer Du ska kunna tala mycket bra danska , finska, norska och/eller svenska samt engelska.Det är viktigt att du har omfattande PC-kunskaper samt kunskap om 9x/2000/NT/XP.Naturligtvis måste du även ha goda sociala och kommunikativa färdigheter, tycka om att prata i telefon och vara flexibel gällande arbetsuppgifter och arbetstider.Du ska trivas med att arbeta både individuellt och i team. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice, gärna på telefon och/eller support.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stream
  • 5 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 6 februari 2006
  • Ansök senast: 8 mars 2006

Besöksadress

Rönnowsgatan 8
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010