Technical Support Professional

Arbetsbeskrivning

Stream International Nordic AB erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att lägga ut supporten på entreprenad. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support. Eftersom Streams kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna så tillhandahåller vi support på danska, finska, norska och svenska. Som Technical Support Professional utgör Du en länk i kedjan mellan Stream och våra kunder och blir specialiserad på en viss produkt eller grupp av produkter. Som representant för någon av våra klienter, tillhandahåller du kompetent användarstöd för kunder som efterfrågar olika slags teknisk service, produktinformation eller assistans med installationer och användning av hård- och mjukvara. Denna support ges huvudsakligen per telefon, men support via e-mail förekommer också. Vi kan erbjuda dig: - En ung och dynamisk organisation. - Tre veckors utbildning i specifika klientprodukter, kundhantering, felsökning, problemlösning m.m. - Utvecklingsmöjligheter och vidareutbildning. - Sociala aktiviteter som t.ex. fotbollsturneringar, företagsfester m.m. - Friskvårdsprogram som inkluderar årligt friskvårdsbidrag, avtal med gym etc. - Språkträning i norska eller danska Kan du erbjuda oss: - Goda kunskaper i svenska och engelska? - Goda hårdvarukunskaper? - Goda sociala och kommunikativa färdigheter? - Erfarenhet från kundtjänst? - Kunskap och erfarenhet av servrar?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stream
  • 9 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 5 september 2008
  • Ansök senast: 5 oktober 2008

Besöksadress

Rönnowsgatan 8
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024