Teknisk administratör

Teknisk administratör

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till vår kund i Finspång söker vi nu en teknisk administratör. Inom avdelningen arbetar ca 30 dedikerade och drivna medarbetare med olika roller inom teknikinformation. På avdelningen skapar, hanterar och levererar man en stor mängd av informationsprodukter till både interna och externa kunder. Kunden söker ständigt efter möjligheter att förbättra produkterna och effektivisera processerna för att aktivt arbeta mot högre kundnöjdhet.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som teknisk administratör ingår du i ett team med ledning av en delprojektledare. Din främsta uppgift är att säkerställa ett korrekt dokumentationsflöde mellan företaget och dess kunder. Du administrerar och använder flera olika system och databaser för att hantera stora mängder data. Du supporterar projektteam och kund med data och systemfrågor genom att sammanställa och presentera statistik och information. För att fungera bra i rollen behöver du trivas med en utmaning som kan beskrivas:
- Att hantera en variationsrik projektportfölj på detaljnivå
- Att hitta effektiva lösningar till komplexa processer
- Att motiveras av att insikten att varje detalj bidrar till att nå 100%
- Att växla upp och tackla utmaningar och uppgifter med kort varsel

Din profil

Vi söker dig:
- Du är en lättlärd, stresstålig administratör med stor datorvana
- Du är uppgiftsfokuserad och tålamodig med koll på detaljer
- Har en högskoleutbildning eller annan relevant erfarenhet.
- Har mycket goda kunskaper i Excel
- Har lätt för att lära dig nya system och processer

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Frida Stern och nås på 0704-106395 eller på frida.stern@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023