OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en flexibel ekonomiadministratör/säljare för kontorsarbete inom restaurang/event/musikstudiobranshen som även kan hålla tekniken på arbetsplatsen rullande.
Ort:
Stockholm, Södermalm.
Omfattning:
Tjänsten är en (tillsvidare) timanställning på 50% förlagt efter överenskommelse. Möjlighet till högre sysselsättningsgrad finns längre fram i tiden.
Lön:
120 kronor/timmen.
Arbetsuppgifter:
- Som administratör/ekonom kommer du att utföra sedvanliga kontorsuppgifter. Du kommer bland annat att hantera bokföring, moms, deklarationer, faktureringar och löner.
- Du kommer att arbeta mycket i datasystem.
- Du kommer även ta emot inkommande samtal både på svenska och engelska och sköta kundbokningar samt kontakter med myndigheter och förhandlingar med samarbetspartners.
- Du kommer att underhålla datorer, skrivare, hemsidor och andra hjälpmedel.
- Vid behov kommer du att hantera layout.
Kvalifikationer:
Du ska ha erfarenhet/kunskap inom:
- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, gärna med ekonomisk inrikting.
- Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom administration med liknande uppgifter som här ovan beskrivits.
- Kunna arbeta självständigt efter instruktioner.
- Goda datakunskaper, bl.a. med lönesystem och faktureringsprogram.
- Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska.
- Du får gärna ha goda kunskaper om lagar, avtal och en förmåga att
kunna tolka dessa.
-Du får gärna vara kunnig i olika layoutprogram.
- Har du körkort och körvana är det fördelaktigt, dock inget krav.
Personliga egenskaper:
Som person är du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara initiativrik och engagerad som person och tycker om struktur, ordning och reda med ett professionellt agerande. Samtidigt är det viktigt att du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.
- Du kan hantera stress på ett bra sätt då tempot ibland är högt.
- Du är orädd att ta kontakt med nya människor, myndigheter osv när det behövs.
- Du kan, och är orädd inför att hantera tekniska hjälpmedel.
- Du är flexibel och beredd på att hoppa in och hjälpa till i olika arbetssituationer som uppstår kring verksamheten, exempelvis inköp eller att gå med brådskande post.
Ansökan sker enbart via mail: jobb@ljudolf.se
Sista ansökningsdag:
2013-07-30
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.