OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stream erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att lägga ut supporten på entreprenad. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support. Streams kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna och vi tillhandahåller support på danska, finska, norska och svenska. Som Technical Support Professional utgör Du en länk i kedjan mellan Stream och Dell och du blir specialiserad på en viss produkt eller grupp av produkter. Som representant för Dell erbjuder du kompetent användarstöd för kunder som efterfrågar olika slags teknisk service, produktinformation eller assistans med installationer och användning av hård- och mjukvara. Denna support ges huvudsakligen per telefon, men support via e-mail/chat förekommer också. Du bör vara beredd på att tala med danska eller norska kunder! Vi kan erbjuda dig: - En ung och dynamisk organisation. - Tre veckors utbildning i specifika klientprodukter, kundhantering, felsökning, problemlösning m.m. - Utvecklingsmöjligheter och vidareutbildning. - Sociala aktiviteter som t.ex. fotbollsturneringar, företagsfester m.m. - Friskvårdsprogram som inkluderar friskvårdsbidrag, avtal med gym etc. - Språkträning i norska eller danska vid behov Kan du erbjuda oss: - Goda kunskaper i svenska och engelska (gärna även danska/norska)? - Goda hårdvarukunskaper? - Goda sociala och kommunikativa färdigheter? - Erfarenhet från kundtjänst?