Teknisk koordinator till arbete med Nya Karolinska Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som lockas av tanken av att få spela en viktig och avgörande roll för att ett av Sveriges främsta sjukhus ska fungera optimalt. Som teknisk koordinator arbetar du med samordning och administration av garantiärenden kopplat till tekniken i Nya Karolinska Solna. Vi söker dig som trivs i en spindel-i-nätet-roll och som gillar att ha många kontaktytor. Sökt tjänsten idag då vi löpande går igenom ansökningarna!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Coor Service Managements räkning en teknisk koordinator som ska administrera och samordna garantiärenden. Garantiärendena hör till tekniken runt om i Nya Karolinska Solna och du kommer därför få en spännande inblick i detta toppmoderna sjukhus.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Coor Service Managements önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work

Nya Karolinska Solna (NKS) är projektnamnet på det moderna universitetssjukhus som nu byggs invid Karolinska Universitetssjukhuset Solna. Projektet kommer att resultera i ett av världens mest hållbara universitetssjukhus där vården bedrivs integrerad med forskning och utbildning. Det nya sjukhuset öppnar för de första patienterna under 2016. Nybyggnationen kommer vara helt färdig 2018. Coor Service Management har fått i uppdrag att drifta hela Nya Karolinska Solna – ett projekt helt unikt i sitt slag.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Coor Service Management.

ARBETSUPPGIFTER
Som teknisk koordinator kommer du arbeta med att administrera och samordna garantiärenden kopplade till utrustning i Nya Karolinska Solna. Du kommer vara den som ansvarar för att garantiärenden åtgärdas med god kvalitet samt ser till så att garantiärendesystemet (BIM360) är uppdaterat med aktuell information.

Efter det att Helpdesk tagit in garantiärendet och skickat ut en tekniker är det du som tar över processen. Du håller koll på BIM360 och ser över om garantiärendena är klara genom att skicka ut en tekniker för inspektion. Om det inte är åtgärdat lägger du upp ett nytt garantiärende i systemet. Ibland är det du som går ut och inspekterar.

Du har hela tiden kontakt med tekniker, helpdesk och gruppchefer för att se till så att arbetet sker så smidigt som möjligt. Du kommer också ha kontakt med SOC löpande samt vara med på möten med dem. Denna kontakt sker på engelska.

Tjänsten passar dig som trivs i en koordinerande roll där du får träffa mycket olika människor i en spännande sjukhusmiljö. På Coor Service Management finns vidare stora utvecklingsmöjligheter och det är inte omöjligt att senare gå vidare i andra roller internt.

VI SÖKER DIG SOM
* Har god datorvana


* Har goda svenska- och engelskkunskaper då all kommunikation kommer ske genom dessa språk


Det är meriterande om du…


* Har arbetat med garantiärenden eller i fastighetsprojekt innan


Som person är du kommunikativ och social, då du behöver ha kontakt med många olika människor i rollen. Du är vidare bra på att hålla en god struktur i ditt arbete och har gärna många bollar i luften samtidigt.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Januari
* Omfattning: 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Vid Nya Karolinska Solna
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • 6 månader Kontorstider
  • Publicerat: 17 december 2016

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024