Teknisk kundsupport inom Telecom

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en självständig och flexibel person för att hanterar service av callcenter eftersom vi expanderar vår organisation.

Information om tjänsten

Övergripande ansvar:

I det dagliga arbetet ingår ansvar för att installera företagets utrustning och system i enlighet med de riktlinjer och kvaliteten vi har. Det är också en del av din roll för att upprätthålla servrar och installation av maskiner för kunderna och då även vara känslig för ytterligare behov och affärsmöjligheter.

Samtidigt kommer du att kunna påskynda mjukvara biljett hantering, kontakta NOC, ringa NOC ingenjörer, telekommunikation och datornätverk i vår samlokalisering, åtgärda och lösa problem hos kunderna. För att vara säker på att du har de rätta förutsättningarna att börja anställning får du en gedigen introduktion och du kommer att gå bredvid en mer erfaren kollega och lära sig allt som behövs för att uppnå goda resultat.

Kraven:

Du bör ha tre års erfarenhet av call center - Helst erfarenhet av service och kundvård, Har du tidigare arbetat med kundservice är det en fördel, men inget krav. Att ta initiativ är en naturlig del av arbetet, och vi tror att du tycker om att starta projekt aktivitet och sedan slutföra dem. Du gillar att bli utmanad och sätta höga mål för dig själv när du arbetar hårt för att uppnå.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift på engelska. Dokumentationen är mestadels på engelska, vilket innebär att du måste läsa och förstå engelska utan problem.samt kunna ta emot och förstå skriftliga och muntliga instruktioner på engelska.

Du bör tala punjabi språk som en infödd eftersom det krävs för att kunna hantera våra Punjabi kunder i Storbritannien. Dina personliga egenskaper som är viktiga är att du är flexibel, nyfiken och har ett intresse för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du gillar att ha kundkontakt och har bra telefon bemötande. För rätt person erbjuder vi ett möjlighet att gå med i ett växande team och samtidigt ta del av god utveckling.

Företagets Introduktion:

Call2Phone AB ® Sweden är ett internationellt kommunikationstjänster för låg Telefoni kostnad IP Solutions som sköter om till allas telefoni behov. Vi garanterar kundnöjdhet genom att erbjuda innovativa, prisvärda och kvalitet fokuserade produkter och tjänster. Använda toppmodern teknik ger vi den avgörande kommunikationen erfarenhet samtidigt som oöverträffad 24/7 teknisk support till våra kunder.

Kontaktpersoner på detta företaget

CEO Muhammad Haq
0721812299

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CALL2PHONE AB SUNDSBRUK
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 juli 2013

Postadress

JOHANNEDALSVÄGEN 18 LGH 1203
SUNDSBRUK, 86332

Liknande jobb


Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Driftoperatör Windows/Unix

Driftoperatör Windows/Unix

6 februari 2023