Teknisk produktsupport till Pahlén i Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som trivs med kundbemötande och tekniska frågeställningar? Då är den här tjänsten för dig!

Pahlén är ett genuint svenskt företag med 50 års erfarenhet av tillverkning av kvalitetsprodukter för swimmingpooler. Vi tillhandahåller idag utrustning för såväl små privata bad, som stora offentliga anläggningar. Produkterna tillverkas i material av högsta kvalitet, som garanterar lång livslängd och driftsäkerhet. En stor del, cirka 70 %, av vår produktion exporteras. Vi är 50 anställda och all tillverkning sker i våra fräscha lokaler i Upplands Väsby.

Arbetsuppgifter:
Supporten bemannar du tillsammans med dina kollegor där ni hanterar tekniska frågeställningar rörande företagets produkter. Supportarbetet sker främst via inkommande samtal eller e-post. Ditt primära arbete innebär att främja och supportera kunder och säljare med teknisk produktinformation. I rollen kommer du också att hjälpa kunder med offerter och garantifrågor. Du kommer att ha ett tätt internt samarbete med produktchef, säljare, kundservice och teknikavdelningen.

Är du intresserad: Läs mer och ansök här

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 23 maj 2017

Liknande jobb