Teknisk säljadministratör

Arbetsbeskrivning

Wittur Sweden AB förser den svenska, norska, danska och finska marknaden med komponenter och kompletta lösningar till hissbranschen. Vi är idag cirka 19 medarbetare och för att stärka vår organisation söker vi nya medarbetare.
Vill du ha ett roligt och varierat jobb? Är du bra på att driva ditt eget arbete och tycker om att ge god service? Missa då inte möjligheten till att bli en del av vår sälj- och orderavdelning, där du få arbeta med både, orderhantering, inköp och reklamationsadministration.

Dina arbetsuppgifter
Din huvuduppgift kommer vara att stötta och stödja våra duktiga regionsäljare i deras dagliga administrativa arbete. Det kan innebära att du hjälper till med kalkylering, offertarbete, inkommande beställningar, orderadministration, inköp samt alla dess tillhörande uppgifter. Vi söker en ny ambitiös medarbetare som delar våra värderingar om hög servicenivå och att alltid leverera tjänster samt produkter av högsta kvalitet.
Du är en viktig person för företaget och i ditt arbete har du ansvar för att skapa samt förvalta förtroende för företaget och företagets produkter hos våra befintliga och potentiella kunder. Du ansvarar för hela processen från kalkyl och offert till order och inköp samt all tillhörande administration. I arbetet kommer du att behandla inkommande och utgående telefonsamtal samt mail från kunder. Därmed är det viktigt att du har en professionell och affärsmässig inställning.



Din bakgrund
Kunskaper och erfarenhet från hissbranschen är meriterande. Vi ser gärna att du har bred teknisk erfarenhet och kunskap inom elektronik och/eller mekanik. Du är van att arbeta lösningsorienterat och har både erfarenhet av att arbeta självständigt så väl som i grupp. Du har goda datakunskaper och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du behärskar engelska då det är koncernspråket.

Dina egenskaper
För lyckas i rollen så måste du vara öppen och utåtriktad. Du är flexibel med kommunikativ förmåga och letar därför efter ett serviceinriktat arbete med både interna och externa kontakter. Du är en person som trivs med att arbeta i en mindre organisation där du har möjlighet att få ta ett brett ansvar.
Tjänsten är på heltid och placerad på Witturs kontor i Spånga.

Om Randstad Professionals
Randstad Professionals arbetar med rekrytering inom segmenten Teknik och IT. Våra specialiserade rekryteringskonsulter med ingenjörsbakgrund och djup HR-expertis säkrar kvalitet och precision i alla delar av rekryteringsprocessen. Randstad har över 600 000 anställda i fler än 40 länder, vilket gör Randstad till världens näst största rekryterings- och bemanningsföretag. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden ”good to know you” som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten i alla led.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Rekrytering heltid
  • Publicerat: 17 juni 2016

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023