OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apsis är ett snabbväxande företag som blivit marknadsledande i Skandinavien inom lösningar för legitima nyhetsbrev via e-post.Vi levererar idag teknik till ca 1 400 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag.Idag är vi ett 30-tal anställda på huvudkontoret i Malmö samt på våra kontor i Stockholm och Oslo.Vi söker drivna medarbetare för arbete med teknisk support till våra kunder Detta innebär bland annat: .Hantering av supportärenden via telefon eller e-post .Uppföljning av kunder för att säkerställa att de är nöjda . Ev.webbutveckllng av våra system eller kundprojekt Du kommer vara Apsis ansikte mot våra kunder och arbeta med att ge personlig, engagerad och snabb service.Efterhand som din kompetens om systemet ökar finns möjlighet att arbeta med ökad grad av avancerad problemlösning "bakom kulisserna".Vi söker dig med . .mycket god allmän IT-kompetens (Internet, PC, etc).Kravet är goda kunskaper inom HTML och CSS.Kännedom om övrig webbutveckling (t ex ASP, PHP) samt databashantering (t ex SQL Server) är mycket meriterande.Bland dina personliga egenskaper värdesätter vi förmågan att leverera utomordentlig kundservice.Du måste ha en vetgirighet och en stark vilja att lära dig mer.Du har en mycket god teknisk förståelse och en god problemlösarförmåga.Viktigt är också ditt engagemang, och förståelse, för kunders problem, och kunna förklara dessa på ett lättförståeligt sätt.God stresshantering och kunna prioritera och arbeta strukturerat är andra viktiga egenskaper Eftersom Apsis växer kraftigt har vi ett ökande behov av personer med kompletterande språkkompetenser.God engelska är ett krav.Norska, danska, finska eller tyska är meriterande.Låter detta intressant.Märk ansökan "Kundservice".