Teknisk Support till Scandic Hotels

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en serviceinriktad person som vill in som utvecklas inom IT på Scandic Hotel. Vi söker dig som har suttit något år eller mer i helpdesk eller dig som älskar att ge god service och vill fortsätta växa både som person och som din roll som supporttekniker. Är du en engagerad person som brinner för att ge service som gör skillnad? Vill du jobba i en organisation som värnar om sina medarbetare och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter?

Då är det här rätt roll för dig!


Om Scandic Hotels

Scandic Hotels är ett nordiskt hotellföretag i världsklass! Vår mission är att "skapa en enastående hotellupplevelse för de många människorna".

Med fler än 200 hotell och 14 000 medarbetare i sju länder är vi den största hotellkedjan i Norden. På Scandic får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har vilja och potential att ta ytterligare steg inom vår organisation. Vi erbjuder dig en arbetsplats där bland annat mångfalds- & hållbarhetsfrågor har ett stort fokus - vi hoppas att du vill bidra med ditt engagemang och din kompetens så vi kan ge våra framtida gäster ännu bättre hotellupplevelser. Läs mer om oss på scandichotelsgroup.com.


Din Vardag

I denna roll kommer du att ta emot och registrera ärenden som inkommer via telefon och mail. Du kommer även arbeta med remote-verktyg. Ärendena varierar en hel del och handlar om både hård- och mjukvara, varför din vardag blir allt annat än tråkig! Du kommer bland annat att arbeta i Active Directory samt göra felsökningar och problemlösning i Microsoftmiljö samt arbeta i Scandics egna CRM system.

Hos Scandic trivs man väldigt bra och de anställda stannar i snitt längre än genomsnittet. Här kan man starta i en roll och göra karriär. Företaget satsar på sin personal och lyfter medarbetare som gör ett bra jobb. Det händer hela tiden saker på företaget som är i ständig utveckling och man är positiv till förändring.

För att garantera en bra start får du som kommer in ny två veckors utbildning där du sitter och pratar med flera olika kollegor och går igenom alla delar du behöver för att komma igång. Din nya arbetsplats är lokaliserad i ett lugnt område med hotell-inspirerade lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Dina blivande kollegor tillika bollplank är ett gäng på 10-12 personer med god sammanhållning. Du är anställd som konsult hos Wise IT och arbetar ute hos kund.


Vem Är Du

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support eller ett stort IT intresse privat. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse och förståelse för IT. Du är en positiv, förtroendeingivande och prestigelös person som trivs med att arbeta i grupp. Utöver detta arbetar du på ett strukturerat sätt och gillar ordning och reda. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.

Låter detta intressant?

Ansök redan idag genom att besvara 5 snabba frågor! Urval sker löpande. Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta kandidatansvariga Johanna Nybom johanna.nybom@wiseit.se eller Ava Fard ava.fard@wiseit.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathias Linarfve

Malin Reisner

Malin Reisner

johanna nybom

Rebecca Levy

Jon Persson

Linda Mukka

Olivia Rehn

Catarina Andersson

Mathias G

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 14 februari 2018

Besöksadress

Sveavägen 13, 1 tr, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 13, 1 tr
Stockholm, 11157

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024