Teknisk support till världsledande bolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Motiveras du av service och har en passion för teknik?

AMGA har som utvald leverantör fått förtroende att ansvara för rekryteringar till ett internationellt företag beläget i centrala Stockholm.

Då är tjänsten som Service Expert för dig!

Arbetsbeskrivning

Som en del av företagets Technical Service Team får du arbeta i en inspirerande internationell miljö där du är en av fyra Service Experter och innehar ansvarsområden inom tekniska ärenden mot företagets Service Partners i Norden.

Din vardag är högst variationsrik med komplexa som enklare ärenden inom administration, Customer Claim hantering, teknisk support via telefon och mail, dokumentation samt driva & utveckla processer kopplat till koncernens tekniska produkter.

Tjänster erbjuder dig mycket eget ansvar där du även samarbetar med interna avdelningar och har goda utvecklingsmöjligheter. 

 
Din bakgrund

Erfarenhet av teknisk support och/eller kundservice är något vi ser du har arbetat eller arbetar med idag. Vidare söker vi dig som har relevant teknisk intresse och en god grundläggande förståelse.

 Serviceinriktad, driven och motiveras av problemlösning

 Teamorienterad och gillar att arbeta med ständiga förbättringar

 Grundläggande kunskaper inom teknik/el/mekanik

 Grundläggande kunskaper i MS Office

 Flytande i tal och skrift inom Svenska & Engelska. Vidare är även Danska mycket meriterande

Vidare motiveras du av kontinuerlig kompetensutveckling och goda karriärmöjligheter nationellt som internationellt. I tjänsten genomgår du en gedigen utbildning inom koncernen. 

Om företaget

Bolaget är idag världsledande i världen, med cirka 100.000 anställda och 70 tillverknings- och teknologi forskningscenters över hela världen. Koncernen är verksamt i de 4 nordiska länderna: Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Stockholm ligger det Nordiska huvudkontoret.

På företaget arbetar vi aktivt med att utveckla våra medarbetare till att trivas i sina positioner och växa inom företaget. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Plats: Stockholm.

Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. 

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 12/2, 2018 så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 17 januari 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024