Teknisk support till WooCode

Teknisk support till WooCode

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceminded person som motiveras av högt tempo och som besitter en hög social kompetens? Vill du arbeta på ett företag där både din tekniska, sociala och servicemässiga förmåga kommer att sättas på prov? Kan du rentav vara WooCodes nästa stjärna att anställa? Då kanske du är den vi letar efter till deras tekniska support!

Om vår kund
WooCode skapar den IT-lösning som du behöver. Bolaget ser behov ur ett affärsmässigt perspektiv och löser problem med fokus på rätt teknik. WooCode är ett gäng unga, men erfarna teknikfantaster som ser hur affärsutveckling och systemutveckling går hand i hand. Företaget sysslar helt enkelt med utveckling - från den första raden med kod, hela vägen till driftsättning och vidare in i framtiden.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand inkludera att leverera kvalitativ service till kunder vid felhantering och vid tekniska problem av mjukvara. Ärendets komplexitet varierar och du kommer att se fler utmaningar i din roll. Du kommer att arbeta i firstline och vara den WooCodes kunder möter i första hand.

Inom ramen för din tjänst kommer det inkluderas att strukturera och planera för hur supporten ska hanteras. Till din hjälp kommer du ha ett team av personer med hög teknisk kompetens som har lång erfarenhet av WooCodes projekt.

Din profil
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av att arbeta i en servicedesk. Har du erfarenhet av systemutveckling sedan tidigare är det meriterande.

Som person är du utåtriktad och strukturerad. Ska du trivas på WooCode så måste du vara en person som drivs av att arbeta i team, du ska vara prestigelös och lösningsorienterad. Det är ett gott gäng som arbetar på WooCode och den tekniska nivån på både deras projekt och medarbetare är hög. Du ska älska teknik och ha ett bry för att leverera IT- system i världsklass. Inom ramen för tjänsten kommer beredskap ingå utanför ordinarie arbetstid.

Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Gabriella Albertsson; gabriella.albertsson@effektiv.se eller Jasmina Dedeic; jasmina@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Johansson

Corinne Johansson

Therese Brundin
070-964 42 10
Marie Wikström

Lotta Preijde

Lotta Preijde

Anna Rapp

Kristina Halovanic
0732-541481
Annika Wånghed Muskantor
070-586 40 04
Gabriella Helgesson Eilind

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Skaraborgsvägen 3B, Borås
None

Postadress

Skaraborgsvägen 3B
Borås, 50630

Liknande jobb


19 maj 2024