Tele2 kundtjänst Business - Nya medarbetare till Tele2:s företagssupport

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning

Vi söker nu drivna och ansvarstagande medarbetare med hög servicekänsla för framtida uppdrag hos vår kund Tele2. Dina arbetsuppgifter blir att administrera och hantera ärenden för Tele2:s företagskunder. Vi kommer att hålla uppstarter löpande så för att vara med i första starten uppmanar vi dig att söka redan idag!

Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta mot dagligen uppsatta mål. Vi söker dig med systemvana och som har lätt för att lära och följa rutiner och de moduler som finns. Du kommer att arbeta på ett professionellt sätt tillsammans med andra positiva, driftiga och utåtriktade medarbetare. Du blir den viktiga länken mellan kunden och dess användare av tjänsten, det är därför viktigt att du är mycket noggrann och hängiven dina arbetsuppgifter där du äger ansvaret för din kunds ärende.

Arbetsuppgifter
- Ta mot inkommande samtal och mail från Tele2:s företagskunder
- Administrera och hantera de ärenden som du ansvarar över
- Felsökning och problemlösning
- Vägleda kunden på ett serviceinriktat och professionellt sätt.

Arbetet inleds med en betald utbildning på 3 veckor i början av november. Utbildningen är inom kundhantering, företagets produkter och tjänster samt de datasystem som används. Du ingår i ett team med andra drivna och ambitiösa medarbetare och tilldelas en teamledare som är din närmaste chef och motivator. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du motsvarar vår kravprofil.
Schemalagd arbetstid: Kontorstider
Tjänstgöringsgrad: 100 %
Månadslön. Kollektivavtal finns med Unionen.

Kvalifikationskrav
- Du har fyllt 18 år och har slutförd gymnasieutbildning.
- 1-3 års arbetslivserfarenhet av kundservice, växel, callcenter
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Vana av att jobba i högt tempo och mot högt uppsatta mål.
- Du är en van datoranvändare och har ett stort intresse av problemlösning.
- Du ser detta arbete som långsiktigt och har inga planer på studier det närmaste året.
- Du är en van dataanvändare.
- Du ska vara flexibel och intresserad av att utveckla nya kunskaper.
- Du är stresstålig och kan hantera många uppgifter samtidigt.
- Du har en förmåga att arbeta bra både i grupp och enskilt.
- Du ser personligt ansvar som positivt och trivs med att jobba mot uppsatta mål.
- Du är noggrann, punktlig och har hög arbetsmoral.

Är du en av oss? Det som ständigt driver Tele2 som företag framåt och som är din nyckel till framgång hos oss Tele2’s är deras unika företagskultur ”the Tele2 Way”. Kulturen bygger på deras värderingar – flexibilitet, öppenhet och kostnadsmedvetenhet. Flexibilitet för oss betyder att du lyssnar på kunderna och att du älskar förändring. Med öppenhet menar vi att du är prestigelös samt trivs med rak och ärlig kommunikation. Kostnadsmedvetenhet innebär att du alltid försöker hitta smarta lösningar och utmanar alla kostnader. Din specifika yrkeskompetens är lika betydelsefull som att du kan agera enligt ”The Tele2 Way”.

Anställningen börjar med 6 månaders provanställning hos Uniflex, och det finns goda möjligheter att sedan bli anställd direkt hos vår kund Tele2.




Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden.

Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB Stockholm Globen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 22 oktober 2016

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024