Ticket2.com söker erfaren kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Ticket2 som lanserades 2006 är Nordens ledande marknadsplats för handel med evenemangsbiljetter till både nordiska och utländska evenemang. Företagets affärsidé går ut på att ge möjlighet åt våra kunder att både köpa och sälja fotbollsbiljetter, konsertbiljetter, formel 1-biljetter med flera biljetter till de populäraste och de slutsålda eventen. Ticket2 finns i Finland, Norge, Danmark och Sverige och har även etablerade kontakter i England, Italien och Spanien. Mer info finns på www.ticket2.com

Vi söker nu en serviceinriktad person med marknadstänk som kan utveckla vår dynamiska och lönsamma verksamhet vidare.

Arbetsuppgifter:
Svara på inkommande telefonsamtal samt mail så att kunderna kan genomföra sina inköp samt ansvara för att leveranser.

Ticket2 söker dig som:
Är serviceinriktad och medveten om värdet av starka leveransprocesser.
Är noggrann.
Stor kunskap i det engelska språket.
Mycket god datorvana.
Har ett högt arbetstempo.

Dessutom är det meriterande om du:
Har erfarenhet av e-handel och marknadsföring på internet.
Har internationell erfarenhet eftersom arbetet innebär många internationella kontakter.
God förståelse i norska/danska absolut inget krav.
Har du det som krävs? Då är du välkommen med din ansökan.
Bifoga: CV,betyg, referenser.

Mer information om företaget hittar du på vår webbplats www.ticket2.com.
Ansökan och frågor kring tjänsten skickas till: info@ticket2.com
Intervjuer sker löpande.

Din placering kommer att vara vid Ticket2:s kontor i centrala Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: T2 Ticket Market AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 21 februari 2014

Besöksadress

Karlavägen 112
STOCKHOLM

Postadress

Karlavägen 112
STOCKHOLM, 11475

Liknande jobb


Säljassistent

Säljassistent

14 maj 2024

Mötesbokare på deltid!

Mötesbokare på deltid!

14 maj 2024

13 maj 2024