OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Timanställning Kundservicehandläggare
Previa finns på 70 orter med 900 medarbetare
Med tjänster inom företagshälsa skapar vi påvisbara
resultat som bidrar till våra kunders framgång.
Previa är Sveriges ledande företag inom
Företagshälsa och ägs av TryghedsGruppen SABA i Danmark.
Läs mer på www.previa.se
Vi fortsätter att expandera och behöver nu flera medarbetare som vill arbeta hos oss på rörlig basis för att täcka upp vid arbetstoppar, semesterar, sjukdom eller tjänstledighet.Vårt behov kommer sannolikt att vara störst tidigt på dagen då vi tar emot flest samtal.
Ansvar och arbetsuppgifter
Som kundservicehandläggare är du verksam inom Previas kund
servicecenter i Visby.Du arbetar i en grupp på 12 personer därav en är samordnare.Arbetssuppgifterna består av:
-Ta emot och administrera sjuk , VAB och friskanmälningar samt erbjuda sjukvårdsrådgivning hos leg sjuksköterska
-Anmäla VAB och sjukfrånvaro till Försäkringskassan
Profil
Vi söker dig som har följande kompetens kopplad till ovan angivet ansvarsområde:
1.Undersköterska
2.God ITkompetens
3.Erfarenhet av kundservice och telefoniarbete
Som person är du utåtriktad med stort intresse för kundkontakter.
Du har stor handlingskraft och initiativförmåga, är självgående och serviceinriktad.Du har god samarbetsförmåga,är strukturerad och noggrann.
Du behöver vara morgonpigg med tanke på arbetstidena.
En viktig egenskap är också att du har god förmåga att kommunicera, både i tal och skrift samt behärskar konversationsengelska.
Previas värdegrund symboliseras av följande ord:
värdeskapande, modiga, samspelande.
När vi rekryterar nya medarbetare väljer vi personer som inspireras av vår värdegrund och som bedöms
ha förutsättningar att leva upp till den.
Placeringsort: Visby.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kerstin Andersson