Transportadministratör i Helsingborg

Transportadministratör i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med administration och service från transport- och logistikbranschen? Är du duktig på att samordna och hantera flera olika arbetsuppgifter med korta ledtider? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi söker nu en administratör till en av våra kunder inom transport- och logistikbranschen i Helsingborg. 

Ansvarsområden
Som konsult hos oss kommer du arbeta i terminalen hos en av våra kunder som är verksamma inom transport och logistikbranschen. I terminalen kommer du vara en hjälpande hand till arbetsledningen men att leda och styra produktionen i terminalen. Du kommer hantera flera olika arbetsuppgifter med korta ledtider. Arbetet sker i nära samarbete med övrig personal i terminalen. Utöver detta innebär arbetet även
Ta emot kunder i terminalens kundmottagning och registrera ankomsterna i systemet
Ta emot samtal från interna och externa kunder
Vid behov hjälpa till med övrigt arbete i terminalen


Kvalifikationer
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration och service, gärna inom transport- och logistikbranschen
Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
God datorvana och kunskap av att arbeta i MS Office 

Det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska inom exempelvis serbiska, bosniska, kroatiska, polska eller ryska. 

I denna roll är det framförallt viktigt att du trivs och har en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter med korta ledtider. Du är en person som sprider en positiv energi till din omgivning. Som person har du en hög servicekänsla samtidigt som du är lojal, ordningsam och ansvarsfull. Du har en god samarbetsförmåga och trivs att arbeta både i grupp såväl som självständigt. Vi ser gärna att du tar initiativ i ditt arbete och kan driva och planera ditt arbete framåt självständigt. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2022-03-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Amra Salkic, Konsultchef, amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 11 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 mars 2024

12 mars 2024

1 mars 2024