Trivs du med ett administrativt arbete?

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en konsult för nytt uppdrag i en spännande miljö med start i september. Du kommer att ha två arbetsplatser, Bromma och Sigtuna.
I rollen som administratör bistår du projektledarna främst på Bromma i att tillsätta resurser för deras projekt och ha daglig kontakt med våra ramavtals-leverantörer, kandidater, kunder och inköp för att säkerställa leverans och kvalitetsäkra arbetet. I arbetsuppgifterna ingår att lägga upp / skicka ut förfrågningar, skriva kravspecifikationer, bedöma och förmedla svaren, sköta all administration som registerkontroller, badge-ansökningar, beställningar, inköpsanmodan etc, samt introducera nya konsulterna vid behov. För rätt person kan detta leda till fast anställning hos kundföretaget.

Vem är du?
Som person är du lyhörd och van att samarbeta med många olika intressenter, men det är även viktigt att du kan arbeta självständigt då du inte kommer att träffa dina övriga Resurskontorskollegor dagligen. Du inger förtroende och bygger starka relationer, såväl internt som externt och du trivs i en serviceinriktad roll. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur då en stor del av jobbet kräver en vass administratör som har koll på detaljerna för många parallella uppdrag samtidigt.

Du har kanske erfarenhet av projekt- eller ekonomiadministration från bygg- eller teknikkonsultbranschen, eller har arbetat som projektkoordinator, rekryteringsassistent, bemanningskoordinator, eller liknande. Om du har vana att bedöma färdigheter och personligheter och kan arbeta med att förtydliga behovsbilder i dialog med våra kunder är det en merit.

I rollen sätter vi stort värde på din förmåga att vara självgående, noggrann, strukturerad och att du trivs i en administrativt tung men samtidigt serviceinriktad roll.
Uppdraget kommer att vara mellan 80-100%. Start september till en början 6 mån med stor chans till förlängning.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via www.manpower.se med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef carina.haggquist@se.experis.com

Varmt Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elenore Edelbrink

Jessica Sundgren

Linda Andersson

Erik Hjortsjö
031-617228
Arvid Jakobsson

Annelie Hermansson

Anna-Karolina Gradvall

Linda Grelte
040-660 63 38
Sandra Gustafsson

Emma Cappner

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


16 maj 2024

Omgående sommarjobb som administratör!

Omgående sommarjobb som administratör!

16 maj 2024

16 maj 2024