Två administratörer sökes nu till Coca-Cola Enterprices!

Arbetsbeskrivning

Studerar du idag och söker ett sommarjobb samt extrajobb under terminerna? Är du strukturerad och ordningsam som person och trivs med administrativa uppgifter? Har du vana vid telefon som redskap? Stämmer detta in på dig, sök redan idag!
Coca-Cola Enterprises Sverige AB är från och med den 2 oktober 2010 ett helägt dotterbolag till Coca-Cola Enterprises. Moderbolag för hela koncernen är Coca-Cola Enterprises Inc, Atlanta i USA. Företaget säljer drycker i följande länder: Storbritannien, Frankrike, Belgien, Nederländerna, Luxemburg och Monaco. Coca-Cola Enterprises Sverige AB tillverkar, distribuerar, säljer och marknadsför drycker med några av världens starkaste varumärken. Försäljningen sker till företagskunder såsom dagligvaruhandeln, hotell, restauranger och kaféer, samt genom uthyrning av och försäljning genom dryckesautomater.

Vi söker nu för Coca-Colas räkning två administratörer med start omgående på heltid under sommarperioden men det finns även chans att arbeta deltid under höstterminen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av följande:
* Kundregistreringar
* Inkommande kontrakt
* Utdragsbeställningar
* Stötta säljare med det administrativa.
* Ta emot samtal, ca. 10 samtal/dag.
* Hantera interna/externa mail med fakturaärenden.

Coca-Colas huvudkontor ligger i Jordbro och det är även där arbetsplatsen för detta uppdrag kommer att vara. Arbetstider är kl. 8-16.30 med 60 min lunch.

Du kommer att bli anställd på ProfessionalConsulting och uthyrd till Coca-Cola i Jordbro.

Du måste studera på minst 50% för att vara aktuell till detta uppdrag. Ett krav är att du ska vara flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från administrativt arbete och är van att arbeta med telefon som redskap. Som person ser vi att du är noggrann och kan ta egna initiativ. Intervjuer sker löpande, tveka inte, sök redan idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ProfessionalConsulting
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Studerande 3-6 mån
  • Publicerat: 13 maj 2014

Besöksadress

ProfessionalConsulting
None

Postadress

Linnegatan 4
Linköping, 58225

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

31 maj 2024

Administratör- projektplanering och utveckling

Administratör- projektplanering och utveckling

29 maj 2024

23 maj 2024