Två vårdadministratörer, mottagning, Kvinnokliniken

Två vårdadministratörer, mottagning, Kvinnokliniken

Arbetsbeskrivning

Kvinnokliniken i Linköping/Motala arbetar med samtliga verksamhetsgrenar inom kvinnosjukvården; alla former av gynekologisk öppen- och slutenvård med profilering mot högspecialiserad vård, cancerkirurgi, infertilitetsbehandlingar, all typ av obstetrik samt mödravård. Kvinnokliniken i Linköping betjänar patienter i behov av avancerad kvinnosjukvård från hela Sydöstra sjukvårdsregionen. Sekretariatets främsta uppgifter är att ansvara för vårdadministrationen i verksamheten, att ge god service till patienter, medarbetare, remittenter och studenter. Man har sin huvudplacering i en enhet och roterar till en annan, utefter kompetens, schemalagt eller vid behov. Administrationen förändras och utvecklas aktivt och kontinuerligt enligt RAK, Rätt Använd Kompetens. Kvinnoklinikens sekretariat är HBTQ diplomerat.


Arbetsbeskrivning
Att arbeta i kvinnoklinikens vårdadministration med inriktning mot RMC (reproduktionsmedicinskt centrum) är ett roligt och omväxlande arbete. Sedvanlig journaldokumentation såsom att skriva diktat gällande mottagningsbesök, infertilitetsbehandlingar, sköta tidbok, patientkontakt etcetra. Därutöver anpassar vi tjänsten till stor del utefter dina kunskaper och intressen.

Utbildning och erfarenhet
Du är utbildad vårdadministratör. Har du utbildning men ingen erfarenhet, låt inte det hindra dig från att söka! Du kan känna dig trygg i att du lärs upp av kunniga medarbetare som skapar ett introduktionsprogram och finns tillhands vid introduktion. Efter introduktionen finns de kvar som bollplank och dina nya kollegor.

Personliga egenskaper
Du är positiv som person, trivs bra att arbeta självständigt, men även i grupp. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du arbetar effektivt, är noggrann och utför dina arbetsuppgifter med hög kvalité. Du är flexibel, stresstålig och prioriterar arbetsuppgifterna utifrån hela verksamhetens behov. Ansvarstagande och uppmärksamhet är andra egenskaper du har och använder dig av i ditt dagliga arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställning och information
Det här är två tillsvidaretjänster på 100 %. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag. Tillträde snarast, efter överenskommelse. Placering är på kvinnoklinikens vårdadministration, Universitetssjukhuset.

Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Slavka Spasojevic, 010-103 31 64.
Biträdande enhetschef Therese Andersson, 010-103 31 05.
Medarbetare Ingalill Enblom, 010-103 31 50.

Facklig företrädare för Vision är Nina Lahtinen, Nina.Lahtinen@regionostergotland.se

Ansökan
Sista ansökningsdag är den 31 juli 2020. Intervjuer kommer att ske fortlöpande. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.


Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst CVU Direkt, 010-103 60 00, under kontorstid. Tjänsten har ID-nummer 20200670. 

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.

Region Östergötland

Kontaktpersoner på detta företaget

Malou Lindberg, Verksamhetschef
0705-22 80 91
Lisbeth Furberg, Vårdenhetschef
010-103 80 88
Asta Lindström, Vårdenhetschef
010-103 80 08
Susanna jangerot,

Pernilla Nordenryd, vårdenhetschef
010-1031232
Sigbritt Willers, Vårdenhetschef
010-1036791
Maria Renström, Vårdenehtschef
010-1036278
Helena Wintland, Vårdenhetschef
010-1043948
Björn Thyrberg, Vårdenhetschef
010 104 39 48

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Östergötland
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Region Östergötland
None

Postadress

Region Östergötland
Finspång, 58191

Liknande jobb


Medicinsk sekreterare, Kåge hälsocentral, Skellefteå

Medicinsk sekreterare, Kåge hälsocentral, Skellefteå

16 april 2024

Medicinsk sekreterare

Medicinsk sekreterare

15 april 2024

15 april 2024