Tysktalande kundtjänstmedarbetare till e-handelsbolag inom ridsport

Tysktalande kundtjänstmedarbetare till e-handelsbolag inom ridsport

Arbetsbeskrivning

Är du flytande i tyska och vill vara en del av ett innovativt, internationellt och snabbväxande e-handelsbolag inom ridsport. Brinner du samtidigt för att erbjuda kundservice utöver det vanliga och har ett intresse för hästar? Då är den här tjänsten för dig!

 

Du erbjuds en utvecklande och rolig position i ett spännande företag. Tjänsten är på heltid med placering på kontoret i Stockholm. I rollen som kundtjänstmedarbetare så kommer du huvudsakligen att vägleda kunder över mejl, men samtal kan även komma att bli aktuellt. Utöver detta så kommer du även att skriva texter som sedan kommer att publiceras på den tyska hemsidan.  

 

Vi söker efter en lyhörd teamplayer med en vilja att komma framåt. För att passa in i rollen så tror vi att du är en energifylld problemlösare som positivt tar sig an nya utmaningar. Du bör trivas med att arbeta i ett högt tempo där arbetsuppgifterna förändras snabbt både vad det gäller tempo och innehåll. Vidare så ser vi också att du givetvis har ett intresse för hästar samt är flytande i tal och skrift på både tyska, svenska och engelska. Tidigare erfarenhet av kundtjänstområdet är meriterande men ej ett krav.

 

Välkommen med din ansökan. Vi intervjuar löpande så ansök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2020
  • Ansök senast: 29 juli 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024