OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Basic Care Unit AB är ett företag som tillhandahåller tjänster inom hemtjänst, omsorg och hushållsnära tjänster.Företaget startades år 2007 och är i ständig utveckling.Basic Care Unit AB är en pionjär inom hemtjänst och vi söker Dig som vill utvecklas tillsammans med oss. ARBETSUPPGIFTER COORDINATOR Vi söker Dig som har en genuin vilja att leda.Du har en helhetssyn och kan omsätta visioner och mål till konkreta handlingsplaner.Andra viktiga egenskaper är tydlighet och förmåga att fatta beslut.Tillsammans med företagsledningen och medarbetare planerar och utvecklar Du verksamheten. KVALIFIKATIONER Utbildning: Vi kräver att Du, som lägst, är utbildad undersköterska och har minst 2 års praktisk erfarenhet av arbete heltid inom vård och omsorg.Erfarenheten ska vara förvärvad under de senaste 10 åren.Körkort är ett krav.Du ska behärska det svenska språket väl i både tal och skrift.Övriga språkkunskaper som arabiska, assyriska, serbiska och bosniska m fl är meriterande.Du är noggrann, ansvarsfull, serviceinriktad, detaljmedveten, flexibel och har hög social kompetens.Då vår verksamhet riktar sig till klienter med utländskt härkomst ser vi gärna sökande med invandrarbakgrund eller innehar kultur- och språkkompetens.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD/Verksamhetschef Vilbert Soleymanian
036164442
Administratör Carina hermansson
036-164442
Marknadschef Erik Reuthammar
036-164442
Administratör Mia Lundberg
036-164442
0722-177359
Carina Hermansson
VD-Verksamhetschef Vilbert Soleymanian
036 16 44 42