Uppdrag som Ekonomiassistent med kunskaper inom SAP till Coty

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. I företaget arbetar idag ca 20 000 över hela världen och är sedan de startade upp verksamheten i Norden hösten 2016 ca 200 medarbetare varav 100 personer i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Som ekonomiassistent arbetar du tillsammans med ett antal personer på ekonomiavdelningen. Du kommer att arbeta med diverse administrativa arbetsuppgifter som är vanligt förekommande på en ekonomiavdelning. Ditt huvudfokus kommer att ligga på arbetet med leverantörsskulder, avstämningar och den löpande bokföringen men du kommer även att hjälpa till med löneadministration. Därtill kommer du också vara behjälplig vid uppbyggnad av processer och strukturer i övergången av ett uppköp. Du får chansen att ta eget ansvar samt driva på dina arbetsuppgifter på ett innovativt sätt, dina idéer är välkomna!

Arbetet är förlagt på vardagar måndag till fredag med start omgående fram till och med sista september.

Profil:

• Avslutad eller slutet av en akademisk utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av och förståelse för det ekonomiska flödet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har erfarenhet av att arbeta i affärssystem
• Goda kunskaper inom SAP och Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och agerande. Du har förmågan att se till detaljer i ditt arbete och du är mån om att lämna ifrån dig uppgifter som är korrekta. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Vidare är du en person som motiveras av att leverera lösningar och hjälpa dina kollegor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Värtahamnen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 22 juni 2017

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024