Uppdragsadministratör till teknikkonsultbolag!

Uppdragsadministratör till teknikkonsultbolag!

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett internationellt teknikkonsultbolag som planerar och utformar framtidens hållbara samhällen. Vi söker nu dig som är i början av karriären och som har ett intresse för teknikbranschen, till rollen som uppdragsadministratör! Tjänsten erbjuder dig en kombination av administration och ekonomi samt en kick-start i karriären med syfte att du ska växa och utvecklas tillsammans med vår kund. Låter det intressant? Varmt välkommen in med din ansökan redan idag.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en uppdragsadministratör med start omgående. Uppdraget är långsiktigt med en möjlighet för dig att växa i både rollen och företaget.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ingå i ett engagerat team bestående av regionchef, gruppchefer, uppdragsledare och uppdragsadministratörer. Tillsammans arbetar ni för att stödja den interna organisationen och bidra till verksamhetens lönsamhet. Som uppdragsadministratör arbetar du nära uppdragsledarna i parallella projekt. Du ansvarar för fakturering och kontroll av tidsredovisningar. Arbetet redovisas till ansvarig uppdragsledare i varje projekt och du utvecklar därför snabbt ett internt kontaktnät inom bolaget.

Du kommer till exempel att:


* Stötta projekt med kontering och fakturahantering
* Stödja uppdragsledarna i dagligt administrativt arbete genom att till exempel skriva uppdragsplaner, delge behörigheter till interna medarbetare i projekt och skriva protokoll på projektmöten
* Vara med och skapa verktyg och rutiner för att underlätta styrning och uppföljning i projekten
* Supportera i affärssystemet Maconomy


Tjänsten passar dig som vill arbeta i en projektnära roll och längtar efter att få utvecklas i en långsiktig plan.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi


* Obehindrat behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
* Har 1-3 års erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll, ex. som receptionist


Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
* Har goda kunskaper i Excel och övriga delar av Office-paketet
* Har erfarenhet av affärssystemet Maconomy


Som person är du en engagerad lagspelare med god kommunikativ förmåga. Du förväntas bygga ett internt nätverk och det är därför viktigt att du också är utåtriktad och social. För att bli framgångsrik i rollen är du prestigelös samt har en utpräglad servicekänsla och är strukturerad och kvalitetsmedveten i ditt arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Göteborg
* Lön: Junior timbaserad månadslön
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbg02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


16 maj 2024

Omgående sommarjobb som administratör!

Omgående sommarjobb som administratör!

16 maj 2024

16 maj 2024