Uppdragsansvarig till Olivia Personlig Assistans i Solna

Arbetsbeskrivning

Olivia Personlig Assistans präglas av kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet och därför finns vi med kontor nära dig och erbjuder kunder och assistenter - Mer känsla och omtanke!
Olivia Personlig Assistans kombinerar det stora assistansbolagets samlade kompetens och erfarenhet med det lilla lokalkontorets möjlighet att vara personlig och lättillgänglig. Via personalen på något av våra 10 lokalkontor erbjuds funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och att administrera den personliga assistansen. Vi har idag 260 uppdragsgivare och närmare 1500 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Som assistent hos oss får du genomgå ett gediget utbildningsprogram som både ger dig trygghet i din yrkesroll och kunden en säker assistans.

Olivia Personlig Assistans är ett varmhjärtat och väletablerat assistansföretag, fyllt med kunskap och känsla som vi vill förmedla till våra kunder och medarbetare. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas. 

Nu söker vi en Uppdragsansvarig till vår verksamhet  i Solna. På vårt kontor i Solna arbetar du i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus. Vi strävar även efter att alla våra anställda, från assistent till uppdragsansvarig chef, ska ha en god arbetsmiljö och en bra och hållbar arbetssituation som gör att de trivs.

Som Uppdragsansvarig chef är du ansvarig för kundkontakt, arbetsledning och administration för ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar.

Vi söker dig som är utbildad inom vård, social omsorg eller annan adekvat högskoleutbildning. Det är önskvärt att du har erfarenhet av arbetsledning och personlig assistans. Viktigt är att du är framåt och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Din sociala kompetens är en förutsättning för detta arbete som präglas av ständig interaktion med medarbetare och kunder.

Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en ansökan.

Tjänsten är en fast anställning på 100 %. 

Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Olivia Personlig Assistans AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 25 januari 2017

Besöksadress

Korsängsgatan 38 74949 Enköping
None

Postadress

Magnus Ladulåsgatan 8A
Stockholm, 11866

Liknande jobb


6 december 2023

Innovativ Sektorchef Vård och omsorg

Innovativ Sektorchef Vård och omsorg

20 juli 2023