Uppfinningsrik Beredare till Elkraftsbyggarna i Borås

Arbetsbeskrivning

Bor det en Uppfinnar-Jocke i dig? Har du ekonomiskt sinne och har några års entreprenörserfarenhet, då kan detta vara jobbet för dig!

Start: Hösten 2014 enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Borås
Lön: Enligt överenskommelse

Vi läser löpande nya ansökningar - sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Som beredare finns du med i den första planeringen av ett projekt. Du får projektering till dig från beställande kund och har i uppgift att sammanställa underlag till projektledaren. Rollen som beredare är en varierad roll där du arbetar med både administration och är ute på fältet.
Din roll innebär:
- Kontakt med markägare och myndigheter
- Bereda underlag för ny- och ombyggnation av elnät
- Arbeta fram projekthandlinar i form av kalkyler och mängdförteckningar av material och timmar enligt EBR.
- Arbeta i kartsystem och läsa ritningar i CAD


Om företaget

Vår vision är att bli ett av Sveriges ledande entreprenadbolag inom service och byggnation av elnät och ställverk. Vi är en komplett leverantör med en storlek som gör det enkelt att anlita oss och att arbeta med oss.

Vi har en flexibel och rationell organisation med korta beslutsvägar och stort kundfokus.
De flesta av våra kunder finns i södra Sverige men vi åtar oss projekt över hela landet.

EKB är ett tjänsteföretag och vi månar om att ha en kompetent och välutbildad personal. Därför har vi återkommande vidareutbildning av personalen.

Din profil

Skallkrav:
2-3 års Praktisk entreprenadserfarenhet, ex. elmontör.
Svenska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande krav:
Har du erfarenhet av arbete som beredare är det ett stort plus.

Personliga egenskaper:
Du som söker ska ha en hög social kompetens och lätt för att ta kontakt. Du har ett ekonomiskt sinne och gillar att jobba i en varierad roll. Som beredare söker vi dig som har en uppfinnar-Jocke inom dig och vågar testa nya arbetssätt för att nå lönsamma resultat!

VIll du vara en spelare i EKBs fortsatta tillväxt - sök tjänsten!

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 11 juli 2014

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


16 november 2023

Underhållsansvarig

Underhållsansvarig

16 november 2023

Underhållsansvarig

Underhållsansvarig

15 november 2023

15 november 2023