Upphandlingsassistent sökes till Viva Bemanning

Upphandlingsassistent sökes till Viva Bemanning

Arbetsbeskrivning

Viva Bemanning håller på och bygger inför nästa fas i vår fortsatta resa till att bli en utav de främsta bemanningsföretagen i Norden. Vi är i dagsläget 23 internt arbetande medarbetare fördelade i Sundbyberg och Enköping samt har ett 100-tals konsulter som arbetar runtom i Sverige & Norge.
Vi söker nu en Upphandlingsassistent till vår upphandlingsavdelning för att höja vår kvalitet ytterligare.
Hos oss får du möjligheten att snabbt kunna växa både i arbetsrollen och som person genom att ta mer och mer ansvar över tid. De arbetsuppgifter som efterfrågas i rollen som upphandlingsassistent är:
· Assistera vid ansökningar utav offentliga- & direktupphandlingar gentemot kommuner och regioner i såväl Sverige som Norge.
· Arbeta med prissättningsstrategier
· Uppdatera avtal & priser löpande samt delge informationen till övriga organisationen genom strukturerad dokumentationshantering.
· Kundservice gentemot de upphandlade kunderna
· Uppdatera organisationen över aktuella nyheter samt behov som finns utifrån organisationens intressen.
· Sammanställa statistik över levererat resultat
Vem söker vi?
Vi har över tid byggt upp en stöttande och positiv företagskultur och har i skrivande stund ingen heltidsanställd person som avslutat sin tjänst sedan start. De vi tar in satsar vi verkligen på och arbetar med att de ska bli sitt bästa jag - både i & utanför arbetet.
För att passa in hos oss och klara av rollen som upphandlingsassistent ser vi gärna att du besitter:
· Högskoleutbildning eller eftergymnasial utbildning (YH eller motsvarande) inom inköp/upphandling eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
· Erfarenhet av likvärdigt arbete inom inköps- och upphandlingsområdet.
· Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska.
För att passa in hos oss är det även viktigt att du är strukturerad, serviceorienterad samt besitter viss tävlingsinriktning då vår bransch är konkurrensutsatt och består av många deadlines. Det är även viktigt att du har ett sunt förnuft samt förstår innebörden av att vara professionell för att kunna etablera och bibehålla långvariga relationer.
Omfattning: 50-100%
Arbetsplats: Enköping alternativt Sundbyberg (enligt ö.k.)
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vänta inte med att söka!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Viva Bemanning - Sundbyberg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 november 2021

Liknande jobb


Kanslisekreterare

Kanslisekreterare

15 maj 2024

8 maj 2024

8 maj 2024

Juristassistent till Setterwalls

Juristassistent till Setterwalls

7 maj 2024