Upphandlingsassistent till kommun i söderort

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Upphandlingsassistent till kommun i söderort.  Konsultuppdraget omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Rollen som upphandlingsassistent innefattar att vara ekonomichef samt upphandlingsavdelningen behjälplig. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att förbereda inför nyanställda, boka och förbereda möten och skriva mötesanteckningar. Du kommer att få svara på supporttelefon samt besvara frågor via mail från verksamheten gällande inköp.

Support kring den samordnade varudistributionen där bland annat hjälpa verksamheterna att spåra beställningar, göra reklamationer med mera ingår. Du kommer också att administrera avtal, sköta arkivering, lämna ut offentliga handlingar samt göra inköp till sektionen. Övrig administration och kontorsgöromål ingår också.

Vem är du?

Vi söker dig med relevant gymnasieutbilding. Du ska ha erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, gärna kommun. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehantering i diariesystemet W3D3 samt om du har arbetat i Proceedo. Du arbetar självständigt, har goda datakunskaper och är serviceminded. Du är positiv och lösningsfokuserad samt är tydlig och lyhörd i din kommunikation.

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag som omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lena Cardelius via mail, lena.cardelius@jurek.se

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024