Useradmin

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en strukturerad person med administrativa färdigheter som har värdefulla erfarenheter från IT-supportrollen. Rollen som useradmin innebär att man kommer att arbeta administrativt genom att bland annat hantera konton och behörigheter. Arbetet sker enligt request/incident management processer, varför du ska inneha ITIL v3 certifiering.

För att passa in i rollen ser vi att du de senaste åren har arbetat i en servicedesk och är väl förtrogen med frågeställningar som förekommer i 1st Line support. Dina kunskaper inom Windows 7/10, Office 365 samt Active Directory är mycket goda och vi ser gärna att du har någon form av IT-utbildning i grunden.

Som person är du nyfiken, social och förstår vikten av ett gott kundbemötande och du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.


Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 24 februari 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 juni 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

5 juni 2024

4 juni 2024