Utåtriktad kontorsassistent till företag inom optikerbranschen

Arbetsbeskrivning

Utåtriktad kontorsassistent till företag inom optikerbranschen
Har du arbetat med administration och ekonomi i några år och trivs i en varierad arbetsroll på ett litet företag? Är du en social person som vågar ta för dig? Då har vi ett uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start i maj, en utåtriktad kontorsassistent till ett företag inom optikerbranschen.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 08.30 – 16 måndag till torsdag, 08-30-15.00 på fredagar (under sommartid mitten av maj – september) annars 08.30 – 17.00. Uppdragsstart maj – 6 månader (med möjlighet till förlängning)

Arbetsbeskrivning
Din roll är tudelad där du kommer arbeta 75% med administration och ekonomi och resterande 25% på konferensavdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att;

• administrera in- och utgående fakturering, månadsavstämningar och lite berörande löne- och semesterhantering.
• kundkontakt med företagets medlemmar via telefon och mejl där du besvarar frågor och hanterar bland annat medlemsregister och tidningsregister.
• hjälpa till vid förberedelser inför möten, beställningar av mat liksom hantera andra arbetsuppgifter vid behov.
Rollen är något för dig som gillar varierade arbetsuppgifter. Det är du och fyra andra kollegor på kontoret där alla har sitt egna rum.

Kvalifikationer
Vi söker dig med:
- några års arbetslivserfarenhet av liknande roll innehållandes administration och ekonomi
- gymnasieexamen (ekonomiinriktning)
- goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du tidigare arbetat i Visma.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du är utåtriktad och trivs i en social arbetsroll där du får använda din servicekänsla. Vi tror att du är en person som ser den långsiktiga lösningen i det du gör och i de relationer du bygger i din arbetsroll. Är du en person som tar egna initiativ och hugger i där det behövs? Då kommer du att bli en uppskattad kollega och kontorsassistent!

Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ]

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 17 januari 2017

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024