Utbildare till skönhetsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Är du en inspirerande utbildare med förståelse för försäljning? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig! Uppdraget är ett uthyrningsuppdrag på ca 75-80%

 

Hur ser din arbetsdag ut?

I denna roll kommer du att genomföra utbildningar med butikspersonal som säljer företagets produkter. Du kommer självständigt att planera inför varje utbildningstillfälle, i planeringen ingår det att skicka ut inbjudan, följa upp anmälningar, ta fram utbildningsmaterial m.m. Vidare kommer du att genomföra säljbesök i butiker/varuhus samt agera säljsupport i samband med större aktiviteter. Du kommer även att hjälpa till i samband med PR-event och utskick till pressen. Arbetstiden är fördelad både över dagtid och kvällar, resor inom Norden ingår.

Vem trivs här?

Vi söker dig som är social, positiv och har en god planeringsförmåga. Är du en person som arbetar självständigt och är ansvarstagande kommer du att passa in i rollen. Har du dessutom erfarenhet av utbildning/försäljning av skönhetsprodukter, och då primärt hud- och hårvårdsprodukter, är det ett plus! Vidare har du goda kunskaper i engelska och förståelse i norska och danska.Kunskaper i Finska är meriterande. Körkort är ett krav. Som person är du alltid engagerad och affärsmässig i ditt arbete!

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598-981-54.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 26 september 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör Veldi Borås

Administratör Veldi Borås

3 april 2024

27 mars 2024