Utesäljare för ny app-lösning sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som vill ha ett arbete vid sidan av studier ett par timmar i veckan? Har du erfarenhet av restaurangbranschen och trivs i den miljön? Då kan detta vara ett riktigt bra jobb för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som utesäljare kommer du att arbeta på restauranger under lunchtid och middagstid för att sälja in ett nytt sätt att betala sin nota. Det är ett smidigt och enkelt sätt som betyder att gästen laddar ner en applikation på sin telefon som notan betalas igenom. Det innebär att restauranggästen slipper kortmaskiner och lång väntan på serveringspersonal som har annat att göra.

Dina arbetsuppgifter går helt enkelt ut på att sälja in denna kostnadsfria funktion och hur den fungerar. Du kommer att vara behjälplig med att förklara och demonstrera hur applikationen skall användas och svara på eventuella frågor. Appen är kostnadsfri att ladda ned, men du behöver ha en säljande personlighet för att nå gästerna och förklara om appen.

Utöver arbete på lunchtid kan det tillkomma mindre utomhusevent på vissa eftermiddagar, t ex i samarbete med en restaurang då du tillsammans med ett par kollegor ger ut flyers och informerar om applikationen och vad den är till för.

Varje arbetspass är cirka två till fyra timmar långt.


Om företaget

Vår kund är ett företag som har tagit denna innovation till Sverige. Det hela startade i Sydafrika för cirka två år sedan och har sedan dess haft en global spridning till en mängd länder och städer. I Sydafrika är det idag över 1000 restauranger som erbjuder denna betallösning.

Din profil

För att passa in i denna roll krävs det att du är säljinriktad, trivs att prata med människor och har ett förtroendeingivande sätt. Du behöver vara orädd och ha en enorm social kompetens. Tidigare kompetenser och erfarenheter inom försäljning och restaurang är högt meriterande. Utöver det tittar vi mycket på tillgänglighet och personlighet i den här rekryteringen.

Krav:
Stor tillgänglighet under lunchtid (ca 11.00-13.00) och/eller middagstid (ca 17.00-20.00)

Meriterande:
Tidigare arbetat inom försäljning/restaurang/mässor


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Start: Omgående
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid, vid behov

Urval sker löpande, så ansök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 april 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


22 april 2024

27 februari 2024

Eventpersonal till matbutik!

Eventpersonal till matbutik!

9 januari 2024

Eventpersonal till matbutik!

Eventpersonal till matbutik!

20 december 2023