OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en erfaren och kunnig uthyrare omgående till vår kund som är ett fastighetsbolag, du ska ansvara för uthyrning av fastigheter i centrala Malmö. Man måste kunna börja jobba senast 1 juli och tjänsten kommer att ingå i vår bemanningsverksamhet till en början, finns stor möjlighet att gå över till vår kund efter 6 månader.
Om företaget
KFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. KFX HR-partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi söker nu Innesäljare till vår bemanningsverksamhet där du blir anställd av KFX HR-partner och uthyrd till något av våra kundföretag. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Arbetsuppgifter
I rollen som uthyrare kommer du att ansvara för en serviceinriktad och effektiv bostadsuthyrning i området Malmö. Det kommer även att ingå en liten del lokaluthyrning men fokus kommer att ligga på bostadsuthyrningen. Dina huvudsakliga ansvarsområden är uthyrning av bostäder och lokaler, innefattande bland annat, upprättande av hyreskontrakt, ta kreditupplysningar samt ta emot uppsägningar m.m. Eventuellt kommer även nyckelhantering att ingå som en arbetsuppgift.
I rollen ligger stort fokus på kundkontakt med information till bostadssökande och hyresgäster, lägenhetsvisningar och marknadsföringsaktiviteter. Du tar emot störningsärenden och hanterar 2:a-handsuthyrning samt bytesärenden. I rollen förkommer även en hel del administration såsom annonsering, uppgifter kring uthyrning och förvaltning samt arkivering.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt erfarenhet av bostadsuthyrning i minst 2 år. Du har bra koll på hyresjuridik och behärskar Officepaketet mycket väl. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Capfast/Vitec samt om du har arbetat med lokaluthyrning tidigare. Det är ett krav med B-körkort och tillgång till egen bil. Du är en social och säljande person som trivs i en roll med mycket kundkontakt. Du drivs av att ge god service och skapa bra relationer. Du gillar struktur och är en ordningsam person.
Övrigt
Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet och du kommer at vara anställd av KFX HR-partner men jobba hos vår kund.
Vi arbetar med löpande urval. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200