Uthyrare till Lundbergs Fastigheter i Norrköping

Uthyrare till Lundbergs Fastigheter i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite bättre. Nu söker vi en uthyrare som vill vara med och utveckla bostäder som möjliggör ett enkelt och tryggt liv för våra hyresgäster.

Om företaget
Lundbergs Fastigheter grundades 1944 och har utvecklats till en av Sveriges största privata fastighetsägare. I bolaget arbetar cirka 150 medarbetare som ger cirka 1 500 kommersiella kunder möjlighet att utvecklas hos oss, och som gör sitt yttersta för att erbjuda fler än 10 000 bostadshyresgäster en trygg och trivsam bostad. Fastighetsbeståndet har till stor del byggts i egen regi och utgörs av bostäder samt lokaler för kontor och handel. Läs gärna mer på www.lundbergs.se.


Dina arbetsuppgifter
Som uthyrare hos Lundbergs Fastigheter kommer du att vara ansvarig för hela processen för uthyrning av lägenheter. I ditt arbete ingår allt som hör uthyrningen till, bland annat dialog med intressenter, lägenhetsvisningar, lägenhetsbesiktningar och kontraktsskrivningar. Du jobbar även löpande med utveckling av interna rutiner och processer kopplat till uthyrningen.
Du kommer att samarbeta tätt med de uthyrare, förvaltare och fastighetsskötare som ingår i ditt team och ha nära kontakt med hyresgäster, leverantörer och andra externa intressenter.
Ditt huvudsakliga arbetsverktyg är ett ärendehanteringssystem. Här sköter du uthyrningen av lägenheter och håller koll på lediga lägenheters status och eventuella renoveringsbehov. Samtidigt jobbar du strategiskt med att exempelvis hitta nya sätt att minska vakanserna.


Din profil
För att lyckas i rollen krävs att du är ansvarstagande, tycker om att träffa människor och är duktig på att samarbeta. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och tror du beskrivs som positiv, driven och initiativtagande. Vi tror också att du är lösningsorienterad och får energi av att bidra till förbättringar av rutiner, processer och stödsystem. Du är van vid att arbeta självständigt och har god förmåga att strukturera ditt arbete.

Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet från serviceyrken med mycket kundkontakt. Du behöver ha god datorvana, särskilt av officepaketet. Har du även erfarenhet av fastighetsbranschen är det mycket meriterande.



Ansökningsförfarande
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi vill att din ansökan består av ditt CV och ett brev där du motiverar varför du vill bli Lundbergs Fastigheters nya medarbetare.

I den här rekryteringen samarbetar Lundbergs Fastigheter med Skill och har du frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Martina Arrelid, 011-199472 eller martina.arrelid@skill.se. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 12 mars 2020

Liknande jobb


15 april 2024

Service och administration

Service och administration

26 januari 2024