Uthyrningsansvarig till Eskilstuna

Uthyrningsansvarig till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi vunnit Kundkristallen för andra året i rad och utsågs till Great place to work 2022! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa.

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och engagerad person till en ny roll hos oss som Uthyrningsansvarig. Kom och utvecklas med oss!

Om tjänsten

I rollen som Uthyrningsansvarig kommer du att ansvara för att uthyrningsteamet uppnår organisationens uthyrningsmål. Med ditt coachande förhållningssätt och starka målfokus ser du till så att teamet presterar utefter de strategier och arbetssätt som du skapat för orten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbetsledning och formellt personalansvar för uthyrare på orten

- Ta fram strategier och utveckla arbetssätten för uthyrningen på orten

- Ansvara för att sätta upp mål för uthyrningen, samt säkerställa så att dessa mål uppfylls av teamet

- Analys och rapportering

- Omvärldsbevakning

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom fastighet, mäkleri eller annan utbildning som vi ser som relevant

- Dokumenterad erfarenhet av coachande ledarskap inom relationsskapande sälj

- Tidigare erfarenhet av analys och prognosarbete

- Arbetslivserfarenhet från en roll som inneburit formellt personalansvar för en grupp om minst 5 personer

- Goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet

- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

- Arbetslivserfarenhet från arbete med uthyrning av bostäder är meriterande

Som person är du driven, uthållig och trygg. Du har en stark förmåga att skapa en positiv och utvecklande miljö för dina medarbetare, där du med din coachande ledarskapsstil leder teamet framåt. Vidare är du professionell i ditt sätt att kommunicera såväl internt som externt. Vi sätter stor vikt vid ordning och reda, vilket förutsätter att du arbetar utefter ett strukturerat arbetssätt i kombination med ett stort affärs- och säljfokus.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Eskilstuna

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår Karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på henrik.kallaker@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2023
  • Ansök senast: 16 november 2023

Liknande jobb


13 maj 2024