Utvecklande & social roll som Facility coordinator!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Är du service-minded, teknisk kunnig, ambitiös och söker ett jobb i en representativ och professionell miljö med stora utvecklingsmöjligheter? Uniflex söker nu en facility coordinator för arbete inom kontorsservice i Kista. Tjänsten är mycket varierande, utvecklande och start är omgående och sedan kommer uppdraget pågå till minst 31 december 2018, med möjlighet till förlängning!

Arbetsuppgifter:
- praktiskt arbete med kontorsservice.
- dokumentera de processer som finns på plats på engelska samt jämföra mot de underlag som redan finns på plats.
- anpassa innehåll i processerna utefter hur lokaler och verkamhet ser ut.

Eftersom huvuduppgiften är att dokumentera processer på engelska ställer tjänsten höga krav på att obehindrat kunna uttrycka sig samt formulera sig på engelska, arbete inom kontorsservice förekommer också så högt meriterande om sådana erfarenheter finns!

Meriterande erfarenheter:
- Tidigare erfarenheter av att läsa processer
- Ljudteknik (mixerbord och inställning av mikrofoner inför möten)
- Tidigare erfarenheter utav arbete med kontorsservice

Personerna vi söker ska ha:
- Administrativ datorvana
- Engelska kunskaper: flytande i tal & skrift
- En representativ och professionell framtoning
- Ett högt säkerhetstänk
- Ett bra öga för problemlösning
- En god analytisk förmåga
- Ett intresse för teknik

Tjänsten ställer krav på tidigare arbete med administrativa sysslor, gärna att du har jobbat med att läsa och anpassa processer sedan tidigare, samt att du tidigare har jobbat med servicerelaterade yrken!

Som person är du flexibel, noggrann, detaljorienterad, serviceminded, prestigelös samt social. Du kommer att ingå i ett team som jobbar med kontorsservice. Ni kommer tillsammans hjälpas åt och vara till hands för övrig befintlig personal. Det innebär många olika praktiska arbetsuppgifter så som mindre flyttar av möbler/utrustning, post/godshantering, hantering av printern, arkivmaterial och övriga administrativa kontorssysslor.

Tjänsten är heltid, måndag - fredag, kontorstider
Startdatum: omgående

Vi tror att du som söker är en person med hög social kompetens, professionell attityd och stor ansvarskänsla. Du är van att jobba självständigt och duktig på att ta egna initiativ. Krav för tjänsten är att du kan börja jobba omgående, intervjuer sker löpande så varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Personliga egenskaper
Tjänsten ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!





Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice.
Uniflex är börsnoterade och finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 2 november 2018

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Assisterande Manager

Assisterande Manager

31 januari 2024

Letsdeliverit söker Floormanager

Letsdeliverit söker Floormanager

26 januari 2023