Utvecklande & social roll som Facility manager!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Är du service-minded, tekniskt kunnig, ambitiös och söker ett jobb i en representativ och professionell miljö med stora utvecklingsmöjligheter? Uniflex söker nu en facility manager för arbete med ett härligt gäng i centrala Stockholm. Tjänsten är mycket varierande, utvecklande och start är omgående och sedan kommer uppdraget pågå i minst 6 månader med stora möjligheter till förlängning!

Ett urval av arbetsuppgifter:
- Leverera förstklassig service till kunder & anställda
- Leda workplace Management teams i London och Berlin samt ta ansvar för teamets utveckling
- Se över avtal från tredje part för att säkerhetsställa att rätt servicestandard tillhandahålls i enlighet med avtalet
- Sätta och hantera budgetar
- Hantera små/medelstora projekt inom dina byggnader
- Övervaka underhåll och reparation av anläggningar och utrustning
- Utveckla samt underhålla en kundrelationsplan för att hålla dig uppdaterad om dina kunders krav och affärsmål.

Tjänsten ställer höga krav på att obehindrat kunna uttrycka sig samt formulera sig på engelska, samt krav på god datavana och att lätt kunna ta in och förstå nya system!

För rollen krävs att du:
- Har 4-5 års erfarenhet av en liknande roll.
- Är flexibel, proaktiv och kundfokuserad.
- Har god kommunikationsförmåga på både Svenska och Engelska samt levererar utmärkt kundservice.
- Är anpassningsbar och driven.
- Har erfarenhet av att sätta och hantera budgetar.
- Har förmåga av att arbeta som en del av ett team och självständigt.
- Mycket god datavana.

Personen vi söker ska ha:
- Administrativ datorvana
- Engelska kunskaper: flytande i tal & skrift
- En representativ och professionell framtoning
- Ett högt säkerhetstänk
- Ett bra öga för problemlösning
- En god analytisk förmåga
- Ett intresse för teknik

Tjänsten ställer krav på tidigare arbete i en liknande roll!

Som person är du flexibel, noggrann, detaljorienterad, serviceminded, prestigelös samt social. Du kommer att arbeta i en proffessionell miljö i centrala Stockholm med goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten ställer höga krav på din flexibilitet då mycket varierande uppgifter ingår i rollen.

Tjänsten är heltid, måndag - fredag, kontorstider
Startdatum: omgående

Vi tror att du som söker är en person med hög social kompetens, professionell attityd och stor ansvarskänsla. Du är van att jobba självständigt och duktig på att ta egna initiativ. Krav för tjänsten är också att du kan börja jobba omgående, intervjuer sker löpande så varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Personliga egenskaper
Tjänsten ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!





Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice.
Uniflex är börsnoterade och finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB Stockholm Globen
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 6 november 2018

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Assisterande Manager

Assisterande Manager

31 januari 2024

Letsdeliverit söker Floormanager

Letsdeliverit söker Floormanager

26 januari 2023