Välkänd kund i Ludvika söker driven och positiv orderadministratör!

Välkänd kund i Ludvika söker driven och positiv orderadministratör!

Arbetsbeskrivning

Är du ambitiös och positiv samt har tidigare erfarenhet inom order och administration? Då kan det vara just dig vi söker! Vi söker just nu en orderadministratör för konsultuppdrag hos vår internationella och välkända kund i Ludvika. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i mitten av september för att pågå fram till årsskiftet, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som Orderadministratör hos vår kund ansvarar du för orderhantering av reservdelar och mindre servicearbeten. Ditt ansvar löper från ordern lagts till dess att kunden mottagit sin beställning i enlighet med vad som avtalats. I rollen kommer du även göra inköp och hantera leverantörer samt hålla god kommunikation och kontakt med både interna och externa aktörer.
Du kommer vara en del av en internationell miljö vilket innebär internationell kundkontakt.


Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen som Orderadministratör ser vi att du är driven med stor vilja att lära, har positiv inställning och är noggrann i ditt arbete. Du är serviceminded och har lätt att kommunicera och samarbeta med andra. Vidare är datorn är ett naturligt verktyg i din vardag.
Vidare söker vi dig med
• Ca 2 års arbetslivserfarenhet av orderhantering och/eller inköp
• Minst fullgjord gymnasieutbildning, gärna inom teknik / ekonomi / handel
• Goda kunskaper i engelska, muntligt såväl som skriftligt

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2021
  • Ansök senast: 10 september 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Företags administratör

Företags administratör

30 oktober 2024

29 oktober 2024