VD-assistent/ Office Manager till internationellt bolag

VD-assistent/ Office Manager till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren VD-assistent/Office Manager som är redo för nästa utmaning i karriären? Känner du dig trygg i en supporterande och serviceinriktad roll mot VD, koncernledning och dina kollegor? Då kan det vara dig vi söker till vår kund!

Om rollen

Rollen som VD-assistent är en nyckelfunktion då den möjliggör de bästa av förutsättningar för VD, ledning och medarbetare på kontoret. Inom ramen för denna funktion kan du förvänta dig en bred, varierande och föränderlig roll där ditt arbete bl.a. består av att planera och hantera mejl, kalender, resor samt övriga aktiviteter och åtaganden. Det är du som organiserar möten m.m.

Du kommer bland annat att arbeta med att:

• Koordinera och organisera kalender för koncernledningen, ordna konferenser/evenemang, boka resor
• E-postadministration
• Medverka till att kallelser och dagordningar utformas och sänds ut
• Ta fram och sammanställa material inför möten, konferenser och ledningsmöten
• Ansvara för protokollföring/mötesdokumentation samt upprätthålla olika typer av dokument och presentationer, utskick inför och efter möten
• Kontorsansvarig inkluderande kontakt med hyresvärd samt inkluderande administrativa och kontorsrelaterade uppgifter så som inköp, förberedelser, leveranser m.m.

Vem är du?

För att lyckas i rollen som VD-assistent har du:

• Några års erfarenhet från liknande arbete samt eftergymnasial utbildning som är relevant för tjänsten
• Svenska och engelska använder du obehindrat
• Officepaketet är du en van användare utav

För dig är hög integritet och arbetsmoral naturligt för att kunna arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt och leverera bästa möjliga service. Sannolikt är du en lösningsorienterad person som är duktig på att prioritera och komma i mål med uppgifter. Du skulle beskriva dig som en social person med ett proaktivt förhållningssätt och betraktar dig som något av en multitalang med hänvisning till din kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper.

Om tjänsten

Detta är en tillsvidareanställning med provanställning direkt hos vår kund, ett internationellt företag med placering i Västra Göteborg. Låter tjänsten intressant, skicka gärna in din ansökan till oss redan idag! Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Malin Hellner på malin.hellner@jurek.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024