VD Assistent sökes till Fagersta!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration, en känsla för service och vill jobba i Fagersta? Då vill vi prata med dig!

Som VD Assistent på Fagersta Stainless så kommer du att vara ansvarig för löpande administration och support till företagets VD och ledningsgrupp. Detta innebär att du kommer att planera och ansvara för styrelsemöten, uppdatera företagets intranät & hemsida, skapa mallar och dokument enligt företagets profil, skapa introduktionsprogram för nyanställda, kommunicera företagets statistik till Jernkontoret, Eurofer & SPAS, sköta reseplaner åt ledningsgruppen, anordna företagsevenemang, agera företagets support inom MS Word, anskaffa giveaways & julklappar samt hålla ordning på generella regler inom sponsringsavtal. Vi vill även att du ansvarar för att kommunicera frånvarostatistik med HR avdelningen, sköta bildhantering för hemsida och andra behov, planera diverse möten och sortera inkommande post.

Vad erbjuder vi?

Fast anställning på ett företag med trygghet och gedigen historia! Tjänsten innehåller en hel rad med varierande arbetsuppgifter och goda medarbetare. Vi erbjuder en utmananing för dig med hög ambitionsnivå och administrativa talanger i en roll med många kontaktytor, både internt och externt, nationellt och internationellt.

Vem trivs här?

Du som är initiativtagande, har en känsla för service ut i fingerspetsarna och erfarenhet från administrativa roller med hög datorbelastning kommer att känna dig hemma i denna tjänst. Vi tror att du som har en lämplig högskoleutbildning eller flera års erfarenhet från arbetslivet kommer ha en god grund att stå på. Vi ser det som ett krav att du är mycket bekväm med MS Office (främst Word, Excel och Power Point) och en merit om du jobbat med QualiWare, Episerver eller annat program för hemsidor. Din vana att arbeta med människor och att vara en lyhörd resurs kommer att göra att du bidrar med fortsatt framgång för Fagersta Stainless och dess ledningsgrupp!

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringskonsult Tomas Lanner på tel: 0223-652056. Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön.
  • Tillsvidare. Heltid.
  • Publicerat: 11 september 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024