VD-assistent till Kleberg Revision

Arbetsbeskrivning

Är du prestigelös och alltid vill göra det lilla extra för dina kollegor? Då ska du skicka din ansökan till tjänsten som VD-assistent till Kleberg Revision.

Du kommer till en arbetsplats med högt i tak, korta beslutsvägar och där alla bidrar till en trivsam miljö. Kleberg sitter i mysiga lokaler i centrala Stockholm och du kommer att dela rum med 2 kollegor. Ditt ansvar blir att stötta VD:n i hennes dagliga arbete vilket gör att du alltid kommer vara där det händer. Dina arbetsuppgifter kommer vara allt ifrån att boka möten, konferenser, inköp till rutinbeskrivningar och manualer. Du blir deras ansikte ut mot kunderna, och att kontoret alltid känns representativt är en självklarhet för dig.

VI SÖKER DIG SOM

- Brinner för service och får energi av att vara representativ
- Är strukturerad och ordningsam i ditt arbete
- Tar ansvar och utför dina arbetsuppgifter självständigt
- Du är snabbtänk och finner lösningar på de utmaningar som dyker upp

För att trivas i rollen är det viktigt att du som person tycker det är roligt att samarbeta med andra samtidigt som du kan utföra dina uppgifter självständigt.
Du kan hantera många bollar i luften och hanterar stress på ett professionellt sätt. På ett strukturerat sätt utför du ditt arbete och säkerställer att de håller en god kvalité.
Vidare är det ett krav på att du är god användare av Officepaketet och minst har examen som gymnasieekonom. Starkt meriterande om du även har erfarenhet från liknande tjänst, revisionsbyrå eller receptionist.


OM KLEBERG REVISION AB
Kleberg Revision AB är en revisionsbyrå med tio medarbetare och en kontorshund. Revisionskunder är främst ägarledda mindre aktiebolag och bostadsrättsföreningar. Utöver revision arbetar Kleberg Revision med kvalificerade konsultationer; framförallt skatterådgivning och affärsutveckling.

Kleberg Revisions målsättning är att vara det självklara bollplanket och samarbetspartnern med personligt engagemang.
- Våra kunder väljer oss för vår höga kvalité och breda kompetens.

START: omgående men med hänsyn till uppsägningstid
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
PLATS: Stockholm
KONTAKT: Rekryteringskonsult Jessica Berlin

För att söka tjänsten klicka på, Sök jobbet. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentwest@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.


ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök och läs mer på www.academicwork.se

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag.


SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jenny Almark
08-56 24 6737
Head of Talent Acquisition Camilla Säll

Konsultchefsassisten Tobias Englund
0812052241
Konsultchef Lisa Buijsse
08-522 549 74
Konsultchef Malin Hjärtmyr
08-52257658
Petra Kämpe

Konsultchef Lisa Buijsse

Konsultchef Petra Kämpe
0812052227
Malin Hjärtmyr

Rekryteringskonsult Jenny Almark

Sammanfattning

Besöksadress

St: Eriksgatan 121
Stockholm

Postadress

St: Eriksgatan 121
Stockholm, 11343

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024