Verksamhetschef till Aleris Hemtjänst i Linköping

Arbetsbeskrivning

På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också?

Om vår Hemtjänst Aleris Hemtjänst i Linköping drivs genom lov med Linköpings kommun som uppdragsgivare. Vi har lång erfarenhet av hemtjänst. Förutom hemtjänstinsatser har vi femton servicelägenheter som är utspridda i Johannelunds centrum. Vi har drygt 300 kunder i ordinärt boende. Vi finns i stadsdelen Johannelund i Linköping och våra lokaler finns i Johannelunds Grannskapshus där även vi har restaurang och fritidsaktiviteter. I vår verksamhet har vi ett demensarbetslag. Vi har ett stort samarbete med föreningar i området.

Om arbetet och din utveckling Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete, engagerade medarbetare, goda möjligheter att utveckla ditt ledarskap och förutsättningar att verkligen göra skillnad för våra kunder.

Ditt uppdrag är att med kunden i centrum driva verksamheten affärsmässigt liksom att främja utvecklingen framåt. Du arbetar nära driften med ansvar att planera, genomföra samt följa upp verksamheten med fokus på kvalitet och effektivitet. Att våra kunder får rätt stöd, vård, behandling och omsorg med bästa kvalitet, är en självklarhet i uppdraget. Som ansvarig för verksamheten är det även viktigt att bevara goda relationer med uppdragsgivaren och andra intressenter. Tillsammans med dina kollegor i affärsområdet bidrar du, och strävar mot, att nå företagets vision. Som verksamhetschef i Aleris Omsorg har du personal-, verksamhets- och resultatansvar.

Om dig vi söker Som person Du är en positiv och engagerad person som tar tag i möjligheter och problem. Genom ditt engagemang, nytänkande och ditt professionella förhållningssätt skapar du goda relationer med uppdragsgivare, arbetsglädje hos medarbetare samt åstadkommer att verksamheten är ett attraktivt och självklart val för äldre och deras anhöriga

Bakgrund Du har högskoleutbildning inom området och är en trygg ledare med erfarenhet inom vård och omsorg, gärna inom hemtjänst. Erfarenhet av att jobba som biståndshandläggare är meriterande.

Övrigt:

Anställningsform: tillsvidareanställning 40 t/v Tillträde: Enlig överenskommelse Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Utdrag ur belastningsregistret kommer att efterfrågas
Ansökan och kontakt

Vi hoppas att du tycker det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2017-01-15 men i och med att vi löpande gör urval och kallar till intervju, rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta affärsområdeschef Dennis Selsborg, telefon 0734-36 78 18 alternativt e-post: dennis.selsborg@aleris.se. Välkommen att ansöka!



I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Dennis Selsborg
0734-36 78 18
Irina Potapoff-Timoniemi
+46 08749 96 03
Irina Potapoff-Timoniemi
+46 737089451

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aleris Hemtjänst Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • 100% Tillsvidare
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Katrinebergsbacken 35A
None

Postadress

Box 47134
Stockholm, 10074

Liknande jobb


Enhetschef Äldreomsorgen

Enhetschef Äldreomsorgen

11 april 2024

Enhetschef Äldreomsorgen

Enhetschef Äldreomsorgen

11 april 2024

3 april 2024