OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det ska vara roligt att komma till jobbet! Därför behöver vi dig.
Advokatbyrå Zeijersborger & Co ä en av Sveriges snabbast växande privatjuridiska byråer. Vi tar emot klienter från hela landet och har kontor i Stockholm,Göteborg, Borås och Malmö. För att verksamheten ska fungera behövs mycket mer än bara juridisk kompetens; lokaler, administration, städning, utbildningar, konferenser, inredning, it-stöd, ärendehanteringssystem, kontorsmaterial, resor, hotellnätter... Ja, listan är lång! Det är vår Verksamhetskoordinator som ser till att allting flyter på.
Vi tror att du som söker har erfarenhet från administration, kontor, reception eller kundtjänst med inköps- och personalansvar. Du är duktig på att få saker att hända, är strukturerad och tycker om rollen som spindeln i nätet. Du drivs av arbetsglädje och delar gärna med dig av dina kunskaper.
Kravprofil:
- Dokumenterade ekonomikunskaper på lägst gymnasienivå
- Goda kunskaper inom Office och ärendehanteringssystem med rapportfunktioner
- Erfarenhet av inköp så som färdigställande av kravspecifikationer, offertförfarande och avtalsgranskning
- Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift och kan hålla presentationer inför publik
Din placeringsort kan vara både i Göteborg och Malmö. Du kommer att behöva resa mellan våra kontor någon/några dagar i månaden beroende på verksamhetens behov.
Är du intresserad? Skicka personligt brev, cv och betyg till personalansvarig Kristian Holm redan idag! Vi intervjuar löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Utbildningsansvarig Jonna Nielsen
031-16 21 20
Utbildning och personal Kristian Holm
031-162120
Utbildning & Personal Kristian Holm
Ansvarig Utbildning och personal Kristian Holm
0103333888