Verksamhetskoordinator

Arbetsbeskrivning

Du vill något. Det vill vi med! Hos oss går vi från vilja till handling så här har du alla förutsättningar att påverka och få saker gjorda. Vi lyssnar, hjälps åt och jobbar för att dra åt samma håll. Här finns möjligheterna för dig som vill skapa, bygga, förändra, uppleva och utvecklas. Helsingborg är staden för dig som vill något. Socialförvaltningen är indelad i fyra verksamhetsområden: Vuxen, Barn/ Unga och Familj, Gemensamma Resurser och Ensamkommande barn och unga.

Verksamhetsområdet Vuxen söker nu en verksamhetskoordinator!

ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten som verksamhetskoordinator innefattar både koordinerande uppgifter och administrativt arbete. I uppdraget ingår bland annat sammankallning och handledning av samordnare, schemaläggning, dokumentering samt att vara behjälplig med information och material till chefer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som:
- har gymnasieutbildning, högskoleutbildning är meriterande
- har kunskap och erfarenhet av en liknande roll
- har kunskap och erfarenhet av schemaläggning i IT-baserade schemaläggningssystem
- har erfarenhet av procapita och medvind
- är insatt i Helsingborgsstad stads upphandling- och avtalsfrågor
- är insatt i hur diarieföring och dokumentering inom offentlig verksamhet fungerar

Utöver det är vi säkra på att du:
- är trygg i att handleda i procapita, schemaläggning och medvind
- är van vid att ha många bollar i luften
- kan identifiera verksamhetens behov och ta initiativ för att tillgodose dem
- är organiserad och strukturerad

ÖVRIGT
Som anställd i Helsingborgs stad får du subventionerad friskvård och andra förmåner via vår förmånsportal Fördel Helsingborg. Det finns även tillgång till gymlokal på arbetsplatsen med träningsmaskiner, bastu, ljusterapirum, massagestol m.m.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tf Enhetschef Jessica Granquist
042-10 65 51
Tf Enhetschef Maria Lind
042-107355
Enhetschef Anne Larsson
042-10 59 33
Biträdande enhetschef Kristina Lembke
042-10 67 87
DYNAMIS
042-106418/106449
Enhetschef Pia Hansson
042-10 34 98
Bitr. Enhetschef Petra Nilsson
042-10 46 63
Bitr. Enhetschef Susanne Johansson
042-10 73 56
Bitr. Enhetschef Sigbritt Arwidson
042-10 44 86
Enhetschef Lisbeth Davidsson
042-10 65 34

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Helsingborgs stad, SOCIALFÖRVALTNINGEN HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal.
  • Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde efter överenskommelse .
  • Publicerat: 10 oktober 2016

Besöksadress

Järnvägsgatan 14 Helsingborg
None

Postadress

None
HELSINGBORG, 25189

Liknande jobb


Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024

Adresshanterare till Solcellsföretag

16 maj 2024