Verksamhetsledare i Solna

Verksamhetsledare i Solna

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsledare i Solna
Om jobbet
Vi söker dig som vill bli ny kollega i teamet i Solna. Gillar du att arbeta tätt och ha långsiktiga samarbeten med kund och medarbetare, då kanske du är rätt verksamhetsledare. Tillsammans med kunden skapar vi individuella lösningar anpassade efter behov och önskemål, arbetet kräver att du är lyhörd och flexibel.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsledare huvudsakliga uppgifter är att få kunderna att känner sig säkra och trygga med hög integritet. Arbetsuppgifter som ingår bl.a.
Arbetsmiljöansvar
APT
Avvikelsehantering
Belastningsergonomi
Extern kontakt tex, kund, myndighet och kommun
Genomförandeplan och skyddsrond
Kundansvar
Personalansvar med årliga medarbetarsamtal
Rekrytering av personal
Säkerställa god kvalitet
Schemaläggning

Tjänsten är en tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning. Kollektivavtal finns tecknat med Fremia.
Profil
Vi söker en verksamhetsledare som har ett stort intresse för människor och brinner för att ge bästa möjlig service. Som verksamhetsledare ansvarar du för den dagliga driften, vilken innebär att alla kunder dagligen har bemanning med god kvalité. Arbetet kräver att man arbetar självständigt, strukturerat och på ett organiserat sätt. Du är en inkluderande ledare med god kommunikationsförmåga som lyfter och stärker människor och utgår från behov. Om du letar efter ett omväxlande och roligt arbete då är detta något för dig.
Som verksamhetsledare vill vi att du har:
Adekvat högskoleutbildning inom pedagogiskt eller annat beteendevetenskapligt alternativt socialt område eller minst 3 års erfarenhet av motsvarande tjänst
Minst 2 års erfaren av personalansvar, schemaläggning och arbetsmiljö
God svenska i både tal och skrift
Körkort

Om Assistanskompaniet
1:a Assistanskompaniet har kunder runt om i hela Stockholm men även i resten av landet. Assistanskompaniet är det personliga företaget som med drivna och engagerade medarbetare levererar en service i toppklass. Genom att erbjuda en assistans där kunden, kvalitet och service står i fokus skapar vi förutsättningar för att kunden ska kunna leva sitt liv på sina villkor. För oss är våra assistenter lika viktiga för oss som våra kunder är. Vi erbjuder utbildningar och vill att alla anställda ska känna en trygghet i sin anställning samt en delaktighet i företaget.
Sök tjänsten redan idag. Ansökningstiden löper ut 8/3
Skriftlig ansökan skickas till Assistanskompaniet: susanne.chermat@assistanskompaniet.se. Märk din ansökan med referens ”Verksamhetsledare AK"
Tillträde: omgående/enligt överenskommelse


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetsledare Gunilla Hårdberg
0761 75 99 02
Sofie Johansson

Verksamhetschef Jessica Johansson
0761 75 99 08
Verksamhetschef jessica johansson
0761 75 99 02
Verksamhetsledare Carita Jokimäki
0761 75 99 01
Verksamhetschef jessica johansson
0761-759908
Verksamhetsledare Carita Jokimäki
0761759901
Verksamhetsledare Sahar Mosleh
0761759905
Verksamhetsledare Yvonne Bergklint
0735248801
Verksamhetsledare Yvonne Bergklint
0735248881

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 1:A ASSISTANSKOMPANIET AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2023

Besöksadress

Huvudstagatan 22
SOLNA

Postadress

BOX 47
DANDERYD, 18212

Liknande jobb


Konsultchef på Arlanda

Konsultchef på Arlanda

30 april 2024

Huvudansvarig program och event Society Expo - SE26

Huvudansvarig program och event Society Expo - SE26

26 april 2024