Verksamhetsledare sökes till Helsingborg

Verksamhetsledare sökes till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en lagspelare med god förmåga att bygga och leda starka team? Är du rak och tydlig i din kommunikation och är duktig på att genom din kommunikationsförmåga skapa förtroende både internt och externt? Vi söker en öppen och trygg ledare med hög integritet och en god affärsmässighet till vår kund i Helsingborg.

Denna kund värdesätter en sund balans mellan arbete och fritid, beskriv därför gärna hur du bäst spenderar din lediga tid! Välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
I rollen som Verksamhetsledare kommer du att leda ett team om 9 medarbetare samt ansvara för att driva verksamheten framåt. Detta innebär bland annat personalansvar och budgetansvar samt att du är ansvarig för verksamhetsplanering och de administrativa arbetsuppgifterna tillhörande tjänsten. Vår kund befinner sig i en förändringsprocess vilket innebär att ledarskapet står i fokus. 

Arbetstider
Interim/projektanställning ca. 3-8 månader. 

Kvalifikationer
Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av ledarskap. Vi tror att du tidigare har erfarenhet av en liknande roll där du varit ansvarig för att leda en mindre verksamhet inkluderat personal- och budgetansvar. Du har god erfarenhet av verksamhetsplanering, administrativa arbetsuppgifter och schemaläggning. Rollen förutsätter att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av varumärkesbyggnad, hållbarhetsfrågor och byggnads- och underhållsfrågor är meriterande.
Du är en person med god ledarförmåga som har erfarenhet av att bygga och leda starka team. Som person är du förtroendeingivande och trygg i dig själv och är bra på att agera gott föredöme gentemot dina medarbetare. Du ser dig själv som en lagspelare med hög integritet med stark kommunikationsförmåga, du förespråkar en rak och tydlig kommunikation både internt och externt. Kunden är verksam inom en nischad bransch som ställer krav på hög grad av flexibilitet, vi söker därför dig med god förmåga att snabbt ställa om och göra de prioriteringar som stunden kräver.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2020-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Vi tar inte emot några ansökningar per mail.

För information: Kontakta rekryteringskonsult Mikaela Hutzelmann / mikaela.hutzelmann@randstad.se alternativt rekryteringskonsult Sofie Berg / sofie.berg@randstad.se för frågor om tjänsten.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2020
  • Ansök senast: 28 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023