OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi 140 medarbetare som förvaltar totalt c:a 455 000 kvm kommunala verksamhetslokaler som skolor, daghem, kontor, affärslokaler samt bostäder.
Vad säger du om frihet under ansvar och händelserika dagar?
Ja tack, hoppas vi! Det får du nämligen som teamledare hos oss på fastighetsbolagen. Här kommer du tillsammans med en erfaren kollega att teamleda 35 medarbetare samt ansvara för arbetsmiljö. Dessutom får du vara med och utveckla våra arbetssätt och sätta nya strukturer!
Är du nyfiken på vad mer dina varierande arbetsdagar kommer innehålla? Se hit!
• Resultat-, planerings- och lönesamtal
• Delta vid rekryteringar
• Leda arbetsplatsträffar inom avdelningen
• Ansvara för uppföljning och kvalitetskontroll av inre- och yttre skötsel
Du - en problemlösare som både gillar och har lätt för att knyta kontakter
Har du god personkännedom, ett strategiskt tänk och besitter en stor social kompetens? Då har du kommit en bra bit på vägen för att bli vår nya teamledare. Eftersom en viktig del i ditt arbete är att vara stödjande till dina kollegor i olika situationer så behöver du vara öppen och acceptera alla typer av människor - oavsett bakgrund och kultur. Dessutom är det viktigt att du har förmågan att få alla medarbetare att känna sig hörda och sedda.
Eftersom rollen som teamledare hos oss är väldigt social kan alla möjliga situationer uppkomma. Därför ser vi även att du är en vass problemlösare som är bra på att ta diskussioner och att stå för ditt ord!
Har du rätt erfarenhet?
För att passa som teamledare är dina personliga egenskaper som ledare oerhört viktiga, men vi ser gärna att du också har erfarenhet från fastighetsbranschen. Skulle du dessutom ha en byggnadsteknisk utbildning, en ledarutbildning eller intresse för byggnadsteknik så är det ett plus, men inget krav. I övrigt är bra på både svenska och engelska och har ett b-körkort.
Vårt erbjudande till dig
Trygghet
Effektivitet
Affärsmässighet
Vi har som mål att vara en av de mest attraktiva arbetsgivarna i kommunen. För att vi ska lyckas med det är arbetsglädje, trivsel, utveckling, utbildning och inflytande viktigt för oss - vilket märks på många sätt i verksamheten.
Stora utvecklingsmöjligheter
Hos oss finns stora möjligheter att växa likväl personligt som professionellt. Vi har många medarbetare som avancerat till en annan roll och fått bra utveckling.
En skön gemenskap
För oss är det viktigt med en hög trivsel, att ha roligt och hitta på saker. Bowling, julfester och gemensam gymnastik är exempel på sådant vi hittar på tillsammans!
Bra förmåner
Självklart har vi ordnat riktigt bra förmåner till alla våra medarbetare! Några exempel på förmåner du får hos oss är tillgång till vårt egna gym/relax/bastu, rikskort, flextid, timbank och företagshälsovård.
Vill du utvecklas tillsammans med oss? Då ser vi fram emot din ansökan!
Vi samarbetar med Petra Back HR AB. Registrera din ansökan via www.petraback.se senast 2021-10-18. Mer information om tjänsten lämnas av Rekryteringskonsult Petra Back, 070-656 98 30.