Vi söker administratör till ledande teknikkonsultföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kreativ administratör till ett ledande teknikkonsultföretag i Gävle! Om du är en person som kan se vad som behöver göras och som sprider glädje och energi runt omkring sig, då är det här jobbet för dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en administratör på deltid. Arbetet har tidigare skötts av en anställd vid sidan av dennes andra arbetsuppgifter, men företaget söker nu en ny medarbetare för start omgående.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla samtal och mail kring tjänsten går till [Academic Work](mailto: skrivteammail@academicwork.se).

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos kunden. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.


ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du ha varierande arbetsuppgifter och du kommer till exempel att:


* Ansvara för ordermottagning/orderhantering
* Stämma av tidssedlar mot fakturor avseende underkonsulter
* Kontera fakturor
* Beställa material såsom telefoner och arbetskläder
* Se till att systemen är uppdaterade


VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet från administration och kan börja arbeta hos kund omgående. För arbetet krävs det att du har god datorvana, och gärna tidigare erfarenhet eller intresse av ekonomi. Du ska kunna vara på plats på kontoret varje dag.

Som person är du en glädjespridare och teamplayer. Du hittar kreativa lösningar på problem och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och vad som behöver göras. Du har god kommunikativ förmåga och lär dig snabbt nya rutiner eller arbetsuppgifter.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på ume01@academicwork.se under kontorstid. Kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

START: Omgående

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Deltid, 50 % till en början

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider deltid, ska vara på plats varje dag

PLATS: Sandviken

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • Deltid Kontorstid
  • Publicerat: 6 juni 2014

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024